Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelliaamiaisella pikkuvauvan kanssa, miten onnistuu?

Vierailija
25.03.2025 |

Vauva olisi reissun aikoihin nelikuinen, eli ei osaa vielä istua syöttötuolissa. Pidetäänkö vain vanhempien kanssa vuorotellen sylissä, että kumpikin saa syödä vai miten olisi fiksuinta toimia? Ollaan ydinperheen kesken liikenteessä, eli ei ole mitään vaaria tai pappaa kenelle jättää vauva aamupalan ajaksi hoitoon.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi nukkua sillä aikaa, aamiaisaikahan on pitkä. Tai sitten käytte rauhassa vuorotellen ja toinen on vauvan kanssa huoneessa. Tai tilaatte aamiaisen huoneeseen.

Vierailija
162/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää perhe pärjännyt elämässä miten? Kun syöminenkin oli näin vaikeaa? Toivottavasti ovat elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu miten tyhmiä kysymyksiä täältä löytyy. Miten pärjäät, no ihan samalla tavalla kuin kotonakin, pidät vauvaa sylissä. Hyvin pystyt syömään samalla, plus teitä on vielä kaksi joten toinen voi pitää muksua kun toinen hakee kahvia. Kyllä voikin tavallisista asioista tehdä vaikeita.

Vierailija
164/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sateenvarjorattaisiin, joihin voi kiinnittää turvakaukalon. Hereillä oleva lapsikin viihtyy siinä. Isoja vaunuja en veisi hotellin aamiaiselle. 

Vierailija
165/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuu? No silleen, että otat vauvan syliin ja menet sinne aamiaiselle. Onpa ihan pirun vaikeaa. Mitä seuraavaksi? Miten onnistuu lounas vauvan kanssa muualla kuin kotona?

Vierailija
166/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaman kuukauden ikäisiä vauvoja hotelliaamiaiselle, sillä tuon ikäisellä ei ole mitään vastustuskykyä, eikä myöskään likaisille lentokentille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ja vielä kerran ei ole hyvästä vauvalle ravintolan hälyisyys

Vierailija
168/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on parempi kuulo kuin aikuisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko tätä asiaa pakko jännittää etukäteen? Sen kun menette vaan ja tilanne sitten kertoo itsessään miten toimitaan -- ihan turha jännittää etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi