Hotelliaamiaisella pikkuvauvan kanssa, miten onnistuu?
Vauva olisi reissun aikoihin nelikuinen, eli ei osaa vielä istua syöttötuolissa. Pidetäänkö vain vanhempien kanssa vuorotellen sylissä, että kumpikin saa syödä vai miten olisi fiksuinta toimia? Ollaan ydinperheen kesken liikenteessä, eli ei ole mitään vaaria tai pappaa kenelle jättää vauva aamupalan ajaksi hoitoon.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelliaamiaisella on aikuisia ja liikematkailijoita jotka ovat maksaneet aamiaisestaan paljon. Kukaan ei kaipaa lapsen kitinää tai paskan hajua aamiaisseurakseen. Jäätte joko kotiin tai käytte syömässä vuorotellen kun toinen on vauvan kanssa huoneessa.
Käsittämätöntä tämä lapsivihamielisyys Suomessa. Miten teidät oikein on kasvatettu? Ei tuollaista ole missään muualla kuin Suomessa.
Lapsivihamielisyys on ajattelemattomien ja huonokäytöksisten vanhempien syytä. Hotelliaamiaiselle lapsensa vievä vanhempi on syyllinen siihen miksi lapsivihamielisyys lisääntyy.
Lapsivihamielisyys tosiaan on vanhempien vika, mutta ei hotelliaamiaiselle lastensa kanssa menevien, vaan sellaisten jotka kasvattavat sinun kaltaisiasi ihmisiä.
Mitä miehelle päälle reissun ajaksi? Missä voi käydä kakalla? Entä jos ei suostu syömään paikallista ruokaa?
Voikohan henkilökunta lämmittää maidon tuttipulloon tarvittaessa? Vai pitääkö sinne itse raahata jotkin lämmitys välineet?
Miten kauan on OK syödä? Mitenhän pitkään vauva jaksaa aamiaisella? Onko 15 minuuttia sopiva aika?
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa aamiainen huoneeseen jos siellä ravintolassa ruokailu tuntuu vaikealta.
Samaa mieltä, säästyy kaikelta säätämiseltä ja muut asukkaat saavat ruokailla rauhassa. Hotellin aamuruokailutila voi myös olla ahdas ja hankala navigoida vaunun kanssa.
Aloittaja ei ole koskaan hotellissa majoittunut eikä sitä tule tekemäänkään. Typeristä typerin aloitus. Ei tarvitse kysellä yhtään mitään, kun tietää, että aamiaista voi tilata huonepalvelun kautta huoneeseen.
En tiedä esittääkö joku lapsivihamielinen tollo minua kirjoittaessaan kysymyksiään tänne. Itse en ole esittänyt varsinaisia kysymyksiä aloitusviestin jälkeen.
Huomaa selkeästi kenellä on itsellään ollut vauvoja ja kenellä ei. Vauva on meille tietysti todella rakas ja surettaa jo nyt miten nopeasti vauvavuosi on mennyt, vaikka vauva on vasta ihan pieni. Reissu osuisi tälle keväälle ja on itsestään selvää, että haluamme näyttää vauvaa sukulaisille nimenomaan nyt kun on vielä ihan pikkuinen. Vauvavuoden ainutlaatuisuus on toisille itsestään selvä asia, vauva on pieni vain ohimenevän hetken. Ihmeellinen kuva joillakin vauvaperhe-elämästä. Vauva on helppo ja hyväntuulinen, mutta itse en tosiaan ikinä joisi mitään kuumaa vauva sylissä ja kotona vauvalla on oma istuin missä voi olla vaakatasossa. Ap
Järkyttävä ajatus, nämä on syitä miksi yövymme aina "aikuisten" rauhallisissa hotelleissa.
Miten se ruuan tilaaminen toimii? Kuka sen ruuan tuo? Vai pitääkö se itse hakea? Entä jos vauva pelästyy tuntematonta? Voiko vauvan tarvittaessa jättää siksi aikaa yksin, kun minä ja mies haemme ruuat? Vai miten tämä toimii?
Toimiiko hotellissa Wolt? Taitaa olla liian vaikeaa muuten tämä reissu...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä esittääkö joku lapsivihamielinen tollo minua kirjoittaessaan kysymyksiään tänne. Itse en ole esittänyt varsinaisia kysymyksiä aloitusviestin jälkeen.
Huomaa selkeästi kenellä on itsellään ollut vauvoja ja kenellä ei. Vauva on meille tietysti todella rakas ja surettaa jo nyt miten nopeasti vauvavuosi on mennyt, vaikka vauva on vasta ihan pieni. Reissu osuisi tälle keväälle ja on itsestään selvää, että haluamme näyttää vauvaa sukulaisille nimenomaan nyt kun on vielä ihan pikkuinen. Vauvavuoden ainutlaatuisuus on toisille itsestään selvä asia, vauva on pieni vain ohimenevän hetken. Ihmeellinen kuva joillakin vauvaperhe-elämästä. Vauva on helppo ja hyväntuulinen, mutta itse en tosiaan ikinä joisi mitään kuumaa vauva sylissä ja kotona vauvalla on oma istuin missä voi olla vaakatasossa. Ap
Kiitos, eiköhän palstalaisille ole tullut jo kaikki selväksi teidän perheestänne?
Hyvätasoisissa hotelleissa ei onneksi tarvitse nähdä näitä tolloperheitä häiritsemässä muita asiakkaita hotellin ravintoloissa, koska näillä ei ole varaa hyviin hotelleihin. Onneksi.
Boomereita enemmän vihasn vain rääkyviä inhottavia puklaavis sontiksia. Jälkiabortti toimii.
No ei se polivuotias ole kovin paljon isompi, kuin nelikuinenkaan
Varo vaan, ap 😈
Siellä aamiaisella tulee kuulumaan:
RÄÄ RÄÄ RÄÄ 😡 RÄÄ RÄÄ RÄÄ 👹 RÄÄ RÄÄ 🦖
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sitten kyselet tyhmiä? Etkö ole koskaan yöpynyt hotellissa, kun et normaali käytänteitä ymmärrä.
Kai ap on ottanunut huomioon tartuntataudit. Maailmalla leviää tuhkarokko ja muut tartuntataudit. Enää ei ole turvassa edes Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sitten kyselet tyhmiä? Etkö ole koskaan yöpynyt hot
En ymmärrä mikä tästä kysymyksestä tekisi tyhmemmän kuin 98% tällä palstalla esitetyistä kysymyksistä. Tietysti tiedän, että vauva voi istua minun tai isänsä sylissä, mutta mietin onko olemassa jotain niksiä miten vauvan saisi viihtymään parhaiten. Osa kommenteista on onneksi ihan asiallisia. Ap
Kyllä on. Olen ollut Portugalissa aamupalalla, kun tarjoilija muitta mutkitta ohjasi vauvaperheen pois aamiaistilasta. Perheelle vauvan karjunta oli arkipäivää, hotellivieraille ei.