Hotelliaamiaisella pikkuvauvan kanssa, miten onnistuu?
Vauva olisi reissun aikoihin nelikuinen, eli ei osaa vielä istua syöttötuolissa. Pidetäänkö vain vanhempien kanssa vuorotellen sylissä, että kumpikin saa syödä vai miten olisi fiksuinta toimia? Ollaan ydinperheen kesken liikenteessä, eli ei ole mitään vaaria tai pappaa kenelle jättää vauva aamupalan ajaksi hoitoon.
Kommentit (169)
Onkohan tää perhe pärjännyt elämässä miten? Kun syöminenkin oli näin vaikeaa? Toivottavasti ovat elossa.
Vttu miten tyhmiä kysymyksiä täältä löytyy. Miten pärjäät, no ihan samalla tavalla kuin kotonakin, pidät vauvaa sylissä. Hyvin pystyt syömään samalla, plus teitä on vielä kaksi joten toinen voi pitää muksua kun toinen hakee kahvia. Kyllä voikin tavallisista asioista tehdä vaikeita.
Lapsi sateenvarjorattaisiin, joihin voi kiinnittää turvakaukalon. Hereillä oleva lapsikin viihtyy siinä. Isoja vaunuja en veisi hotellin aamiaiselle.
Miten onnistuu? No silleen, että otat vauvan syliin ja menet sinne aamiaiselle. Onpa ihan pirun vaikeaa. Mitä seuraavaksi? Miten onnistuu lounas vauvan kanssa muualla kuin kotona?
Ei muutaman kuukauden ikäisiä vauvoja hotelliaamiaiselle, sillä tuon ikäisellä ei ole mitään vastustuskykyä, eikä myöskään likaisille lentokentille.
Ei ei ja vielä kerran ei ole hyvästä vauvalle ravintolan hälyisyys
Vauvalla on parempi kuulo kuin aikuisilla.
Ja onko tätä asiaa pakko jännittää etukäteen? Sen kun menette vaan ja tilanne sitten kertoo itsessään miten toimitaan -- ihan turha jännittää etukäteen.
Se voi nukkua sillä aikaa, aamiaisaikahan on pitkä. Tai sitten käytte rauhassa vuorotellen ja toinen on vauvan kanssa huoneessa. Tai tilaatte aamiaisen huoneeseen.