Voiko epäpersoonallisempaa olla kuin Marimekko-tuote?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on olkalukku Marimekolta. Oon ollut tyytyväinen siihen kyllä.
Itsellä kauppakassi. Sopii juuri siihen tarkoitukseen, muovipussin korvikkeeksi :D
Siihen se on tarkoitettukin. Kestokäyttöiseksi kauppakassiksi. Mutta huvittavaa on se, että jotkut kantaa sitä olalla kuin jotain luksuslaukkua.
En ole nähnyt että näin tekisivät kuin nuoret tai opiskelijat, joiden tyyli ei todellakaan ole mikään "luksus".
Juu, koska ainoa persoonallisuus on silloin kun laittaa päälle kirppisvaatteet jossa eri kuosit ja värit. Tai sitten pukeutuu hevi/gootti tyyliin!!!
Plussaa jos on tatuointeja ja lävistyksiä
Lukematta muuta kuin aloituksen, hyppään tänne perälle. Näin tänään yhden naisen, jolla oli Adidas-Marimekko Unikko byysat jalassa. Cool 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat täti-ihmiset, joilla on rahaa, mutta ei tyylitajua, käyttävät Marimekon muodottomia vaatteita.
Minusta kyllä katukuvassa näkee just nuoria, joilla on marimekkohupparit.. Siitä samaa mieltä, että kaameita rytkyjä.
Makuja on tietenkin monia ja joillakin ei ole minkäänlaista makua, mutta kyllä Marimekko ei syyttä ole koko maailmassa tunnettu merkki.
Harvoin kaameat rytkyt tulevat tunnetuksi maailmalla ja vieläpä pysyvät katukuvassa vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Juu, koska ainoa persoonallisuus on silloin kun laittaa päälle kirppisvaatteet jossa eri kuosit ja värit. Tai sitten pukeutuu hevi/gootti tyyliin!!!
Plussaa jos on tatuointeja ja lävistyksiä
Lapsi hyvä, yritä löytää oma tyylisi 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, koska ainoa persoonallisuus on silloin kun laittaa päälle kirppisvaatteet jossa eri kuosit ja värit. Tai sitten pukeutuu hevi/gootti tyyliin!!!
Plussaa jos on tatuointeja ja lävistyksiäLapsi hyvä, yritä löytää oma tyylisi 😘
Taisi osua nilkkaan tuo kommentti vastauksen perusteella 😂
Ootko sä se ylä-aste ajalle jäänyt kiusaaja? Kasva jo aikuiseksi niin ehkä oppisit ymmärtämään erilaisia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat täti-ihmiset, joilla on rahaa, mutta ei tyylitajua, käyttävät Marimekon muodottomia vaatteita.
Minusta kyllä katukuvassa näkee just nuoria, joilla on marimekkohupparit.. Siitä samaa mieltä, että kaameita rytkyjä.
Makuja on tietenkin monia ja joillakin ei ole minkäänlaista makua, mutta kyllä Marimekko ei syyttä ole koko maailmassa tunnettu merkki.
Harvoin kaameat rytkyt tulevat tunnetuksi maailmalla ja vieläpä pysyvät katukuvassa vuosikymmenet.
Japanissa varsinkin on iso muoti ilmiö tuo Marimekko.
Syomalaiset vaan vihaavat itseänsä. Täynnä kiusaajia koko maa
Minustapa tuli kantis viime kesänä: se vain iski, hullaannuin. En osta räikeitä vaan harmonisia. Nytkin ale käynnistynyt.
Ei varmaankaan Suomessa juuri sen epäpersoonallisempi voi olla kuin hankkia Marimekkoa. Itse hankin ensimmäisen Marimekkotekstiilin vasta keski-iässä. Siihen asti pyörittelin silmiäni ihmetellen, kuka semmoisia riemunkirjavia kuoseja oikein pitää kauniina. Mutta lopulta tuli sellainen väriyhdistelmä, joka minuakin miellytti.
Ja seuraan yhtä japanilaista tubettajaa. Hänellä on Marimekon essu. Joten kyllä kai siitä merkistä ihan ylpeä sitten saa olla.
Vuokko