Voiko epäpersoonallisempaa olla kuin Marimekko-tuote?
Kommentit (90)
Niitä kutsuttiin aikoinaan navettatakeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähän kyllästyttään ne unikkokuosit, voisko vaihtaa muuhun trendaavaan? Vai onko niillä mitään muuta.
On niillä muutakin, vaikka ehkä valittajat tuntee vain unikon. Unikko on tunnetuin ja se on myös maailmalla suosittu. Mutta Suomessa se on jo liiankin tunnettu. Kannattaa käydä Marimerkon verkkosivuilla katsomassa, mitä kaikkea siellä on. Se nyt ei ainakaan maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Marimekolta ei ole aikoihin tullut mitään uutta? Samat muutamat kuosit vuodesta toiseen, wtf. Ajatelkaa mitkä mahdollisuudet tuollakin brändillä olisi jos otettaisiin lahjakkaita, hyviä suunnittelijoita taloon.
Ostin Marimekon unikkokuosiset pellavaverhot olohuoneeseen. Ovat kyllä kauniit ja uutuudet olivat.
Vierailija kirjoitti:
H&M vaatteet
Villakangastakki
Louis Vuitton laukku
Toppatakki
Musta t-paita ja farkut, niin ihanan yksilöllistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta Merimekon vaatteissa muotoilu on kamala. Ei korosta vyötäröä, lantiota, ei mitään. Kuosit ovat valtavia, ne eivät sovi esim. kovin pienikokoiselle ihmiselle. Marimekon vaatteet jotenkin vanhentavat ja tekevät tätimäisen näköiseksi. Kyllä ne varmasti joillekin sopivat, mutta eivät ole vain oma juttu.
T-paitoja olen käyttänyt. Ja astioita, pyyhkeitä ja meikkipussukoita. Mekot on hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tylsempää tiedä kuin Marimekko-tuotteet. En voi sietää unikko-kuosia. Noloja ja naurettavia kaikki kassit ja laukut, joissa isoilla kirjaimilla lukee Marimekko.
En minäkään tykkää unikkokuosista. Silti oli pakko tyytyä Marimekon "poucheen", joka on päällystetty unikko-ompeleella. En useista yrityksistä huolimatta löytänyt muuta siedettävää, ja tarvitsin sellaisen välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H&M vaatteet
Villakangastakki
Louis Vuitton laukku
Toppatakki
Musta t-paita ja farkut, niin ihanan yksilöllistä. :D
Minä onneksi seuraan muotia ja haluan erottua pienillä yksityiskohdilla ja minun mustassa paidoissa lukee hauskoja ja omaperäisiä letkautuksia, kuten "En ole gynekologi, mutta voin vilkaista"
Luodaan kuvaa näyttävästä tyylistä, värikkyydestä ja isoista kuvioista, paljon kangasta, kun kuitenkaan se ei oikein toimi Suomessa missä tykätään vuodesta toiseen pukeutua mustaan, se sitten virheellisesti luo kuvaa, että Marimekko on rohkean naisen valinta, vaikka malli olisi hirveä, kangas ruma ja samat vuodesta toiseen. Mukaan brändätään myös ainakin joku aasialainen fanittaja.
Vierailija kirjoitti:
Joka toisella nykyään marimekko logokassi olkapäällä. Noloa. En kehtaisi käyttää.
En käyttäisi minäkään mitään mainostavaa logo-kassia, en ilkeäisi ikinä. Pidän kyllä Marimekon värikkäistä mekoista. Ne on kauniita mutta ei kaikki vaan osa niistä. Värit on raikkaat ja kuviot selkeät ja paksua, ryhdikästä puuvillaa.
Marimekko on kyllä sellainen tantta univormu XD
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten Marimekolta ei ole aikoihin tullut mitään uutta? Samat muutamat kuosit vuodesta toiseen, wtf. Ajatelkaa mitkä mahdollisuudet tuollakin brändillä olisi jos otettaisiin lahjakkaita, hyviä suunnittelijoita taloon.
Tätä olen ihmetellyt. Mikään muu desing-yritys ei ole näin saamaton. Ja viimeksi kun tuli uusi kuosi vuosia sitten, ni se paljastui kopioksi. Vai onko jo kaksi kertaa peräkkäin ollut kopioita? Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tuota Marimekko hypetystä. Enkä ilmeisesti tule ymmärtämään, kun olen sitä yli 50 vuotta hämmästellyt.
Huono kansallinen itsetunto on suomalaisille tyypillistä. Et ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
H&M vaatteet
Villakangastakki
Louis Vuitton laukku
Toppatakki
Michael Kors laukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on olkalukku Marimekolta. Oon ollut tyytyväinen siihen kyllä.
Itsellä kauppakassi. Sopii juuri siihen tarkoitukseen, muovipussin korvikkeeksi :D
Siihen se on tarkoitettukin. Kestokäyttöiseksi kauppakassiksi. Mutta huvittavaa on se, että jotkut kantaa sitä olalla kuin jotain luksuslaukkua.
Mitä huvittavaa siinä on?
Opiskelijoillahan noita paljon näkee. Miten laukkua kannetaan, kuin luxuslaukkua, ehkä mämmenellä, kämmen ylöspäin käännettynä, näitä roikotetaan olkapäillä.
Vierailija kirjoitti:
Marimekko on kyllä sellainen tantta univormu XD
kukka hattu tädin tunnistetaa tantta univormusta , kärpäs aurinkolaseista, helminauha korusta ja isosta laukusta.
Vierailija kirjoitti:
Varakkaat täti-ihmiset, joilla on rahaa, mutta ei tyylitajua, käyttävät Marimekon muodottomia vaatteita.
Unikko-tunika ja Muumilaukku. Ja sitten marttojen kanssa kesäteatteriin ja näyttelyyn.
Sergeille tiedoksi, että suomen kielessä on sana persoonaton.
Sun kannattaa lukea enemmän kirjallisuutta, ettet vaikuta niin helvetin tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Merimekon vaatteissa muotoilu on kamala. Ei korosta vyötäröä, lantiota, ei mitään. Kuosit ovat valtavia, ne eivät sovi esim. kovin pienikokoiselle ihmiselle. Marimekon vaatteet jotenkin vanhentavat ja tekevät tätimäisen näköiseksi. Kyllä ne varmasti joillekin sopivat, mutta eivät ole vain oma juttu.
T-paitoja olen käyttänyt. Ja astioita, pyyhkeitä ja meikkipussukoita. Mekot on hirveitä.
Marimekon mekot ei pue kuin ehkä jotenkuten 2 metrisiä malleja
Miksi teollisesti tuotetun tuotteen pitäisi olla persoonallinen? En mä herranjumala halua mitään katajapyörylöillä kehystettyä peiliä tai pahkasta veistettyä baarikaappia, jonka päällä istuu täytetty Huuhkaja, mutta Marimekon tekstiilit kelpaavat kyllä.
Minusta Merimekon vaatteissa muotoilu on kamala. Ei korosta vyötäröä, lantiota, ei mitään. Kuosit ovat valtavia, ne eivät sovi esim. kovin pienikokoiselle ihmiselle. Marimekon vaatteet jotenkin vanhentavat ja tekevät tätimäisen näköiseksi. Kyllä ne varmasti joillekin sopivat, mutta eivät ole vain oma juttu.