Voiko epäpersoonallisempaa olla kuin Marimekko-tuote?
Kommentit (90)
Käytin Marimekon pyyhkeitä auton kuivaamiseen. Sain niitä asiakkaalta. Muijat oli, että wtf. Ei ne kyllä muuhun kelvannutkaan.
Jotenkin alkanut ällöttää ne isot kangaskassit. Niin loppuun käytetty kuosi ja malli. En itse halua sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Marimekon vaatteet on niin laadukkaita, että jo muutamassa pesussa menee saumat vinoon.
Eix ne paajeettilassa tehdä nykyisin. Intia tms.
Paljon epäpersoonallisempaa on täällä päivästä toiseen KAIKKEA suomalaista haukkua.
Onhan sillä persoona. Sosiaalitantta ja kirjanpitäjä.
Sitä "parempaa" halpamaa tuotantoa lmaooo
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tylsempää tiedä kuin Marimekko-tuotteet. En voi sietää unikko-kuosia. Noloja ja naurettavia kaikki kassit ja laukut, joissa isoilla kirjaimilla lukee Marimekko.
Tulee mieleen körttiläisyys, vaatimus ja halu näyttää samalta, kuulua johonkin porukkaan ja näyttää se. "Tahdotko kuulua meihin marilaisiin, näytä se"?
Alkaa vähän kyllästyttään ne unikkokuosit, voisko vaihtaa muuhun trendaavaan? Vai onko niillä mitään muuta.
Vanha ketju, mutta totta silti. Oksettavin, rumin, mauttomin kuosi löytyy aina marimekolta. Etenkin tää unikko. Ei tosiaan mauttomampia kaapuja ja kuoseja löydy mistään. Nämä onkin tehty tyylitaidottomille tädeille. Tädit mahtuvat muodottomiin rumiin säkkeihin eivätkä pysty enää pukeutumaan tyylikkääseen vartalonmyötäiseen asuun.
Täysin mielikuvituksettomasti sutaistua paskaa.
Hävettää olla suomalainen kun meillä on niin rumia kuoseja marimekolla...
Mulla on olkalukku Marimekolta. Oon ollut tyytyväinen siihen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta totta silti. Oksettavin, rumin, mauttomin kuosi löytyy aina marimekolta. Etenkin tää unikko. Ei tosiaan mauttomampia kaapuja ja kuoseja löydy mistään. Nämä onkin tehty tyylitaidottomille tädeille. Tädit mahtuvat muodottomiin rumiin säkkeihin eivätkä pysty enää pukeutumaan tyylikkääseen vartalonmyötäiseen asuun.
Täysin mielikuvituksettomasti sutaistua paskaa.
Pukeutukaa te h uorulit vaan niihin vartalonmyötäisiin asuihin. Aasiassakin on pitkät perinteet löysistä ja suurista vaatteista ihan vartalonmuodosta riippumatta, ei ole paha juttu ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on olkalukku Marimekolta. Oon ollut tyytyväinen siihen kyllä.
Itsellä kauppakassi. Sopii juuri siihen tarkoitukseen, muovipussin korvikkeeksi :D
Miksi muuten Marimekolta ei ole aikoihin tullut mitään uutta? Samat muutamat kuosit vuodesta toiseen, wtf. Ajatelkaa mitkä mahdollisuudet tuollakin brändillä olisi jos otettaisiin lahjakkaita, hyviä suunnittelijoita taloon.
Vierailija kirjoitti:
H&M vaatteet
Villakangastakki
Louis Vuitton laukku
Toppatakki
LV on kyllä sellanen tuote, että tietää nyt et siihen on säästetty se puoli vuotta, jotta pääsee esittelemään sitä kaupungilla ohikulkijoille. Youtubessahan on se joku video minkä nimi oli joku luxury fashion is for poor people. Oikeet miljardöörit ja vanhan rahan perijät ei mitään Guccia tai LV:tä yms. hanki ja ketkä noita oikeasti hankkii on tavikset, jotka säästää noihin pitkään ja ostaa logon takia.
Vierailija kirjoitti:
Kaameita kaapuja.
Ei ne kaikki ole kaapuja, on siellä monenlaista. Ja riippuu vartalotyypistä, miltä ne näyttää päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on olkalukku Marimekolta. Oon ollut tyytyväinen siihen kyllä.
Itsellä kauppakassi. Sopii juuri siihen tarkoitukseen, muovipussin korvikkeeksi :D
Siihen se on tarkoitettukin. Kestokäyttöiseksi kauppakassiksi. Mutta huvittavaa on se, että jotkut kantaa sitä olalla kuin jotain luksuslaukkua.
Tilasin joululahjaksi marimekon pussilakanat, tyynyliinahan siihen ei tietysti kuulunut, vaan se ylihintainen luxustuote olisi pitänyt ostaa erikseen. Järkytyin miten ruttuiset ja kangas jotenkin sieltä täältä venyneen ja haurastuneen näköiset olivat pusseissaan, jotain langanpätkiä ja roskaltakin näyttävä oli kankaassa. Häveten paketoin sitten lahjaksi tyttärille, toisella mies ulkomailta, mies pyöritteli käsissään muttei sanonut mitään, oli minun tarkoitus näyttää miten laadukkaita tässä suomituotteet on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha ketju, mutta totta silti. Oksettavin, rumin, mauttomin kuosi löytyy aina marimekolta. Etenkin tää unikko. Ei tosiaan mauttomampia kaapuja ja kuoseja löydy mistään. Nämä onkin tehty tyylitaidottomille tädeille. Tädit mahtuvat muodottomiin rumiin säkkeihin eivätkä pysty enää pukeutumaan tyylikkääseen vartalonmyötäiseen asuun.
Täysin mielikuvituksettomasti sutaistua paskaa.
Pukeutukaa te h uorulit vaan niihin vartalonmyötäisiin asuihin. Aasiassakin on pitkät perinteet löysistä ja suurista vaatteista ihan vartalonmuodosta riippumatta, ei ole paha juttu ollenkaan.
Unikko on myös erittäin suosittu Aasiassa. Japanilaiset tykkää etenkin mustavalkoisesta tai pastellisävyistä. Kiinalaiset tykkää punaisesta ja beigestä.
Eduskunnassa ja haastatteluissa näitä näkee, marimekko, isot värikkäät roikkuvat korvikset ja polkkatukka, jossa raitoja tai itse sävytetty vahingossa keltaoranssiin, värikkäät tai muuten huomiota herättävät, myös ankeudessaan, rillit.