Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla treffit?

Vierailija
26.03.2011 |

Vuosi sitten baarissa tutustuin kivaan mieheen. Viime keväänä vietettiin pari yötä yhdessä, kesällä kolmas. Selvästi tykkää musta, mutta ei myös sanonut ettei ole valmis mihinkään vakavampaan (sille jotenkin vaikea pala että mulla lapsi). Soitellut/tekstaillut säännöllisen epäsäännöllisesti parin kuukauden välein... yleensä baari-iltojen päätteeksi. Nyt sitten yks kaks yllättäen pyysi mua leffaan ja drinksuille?! Tuli niin yllätyksenä, että pakkohan mun on mennä katsastamaan et mitä se nyt oikein haluu... :D Siis onko mulla siis niinku oikeet treffit illalla???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisit noin häilyväisen baari-ukon? Sitten itkisit täällä kun mies ramppaa baareissa eikä ole näkynyt perjantain jälkeen ja lapsikin kärsii.



Järki käteen nainen. Seksi on seksiä, ei muuta

Vierailija
2/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti teillä on kiva ilta, mutta muista, ettei se välttämättä johda mihinkään. Ehkä se on kypsynyt ajatukseen, että vaikka sulla on lapsi, se ei olisi este seurustelulle, toisaalta sitä saattaa vaan vaivata miehinen homma, kuten helpon ja hyvän, etenkin varman pillun saanti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kyl kiinnosta seksisuhde tän miehen kaa, enkä kyl haluaisi sen kaa seurustellakkaan. Mutta koska leffaan ja drinksuille on kiva mennä niin toki menen. Ihmetyttää vaan tuollanen yllättävä kutsu... :D t.ap

Vierailija
4/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kyl kiinnosta seksisuhde tän miehen kaa, enkä kyl haluaisi sen kaa seurustellakkaan. Mutta koska leffaan ja drinksuille on kiva mennä niin toki menen. Ihmetyttää vaan tuollanen yllättävä kutsu... :D t.ap

pettyy totaalisesti kun ei saa pesää. Vihjaise siitä jo treffien alussa (täytyy sitten valitettavasti kiirehtiä kotiin kun lapsi on vähän kipeä tms) tai mies vittuuntuu, kun on ostanut sulle ruoat ja juomat ja jää ilman.

Vierailija
5/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaise siitä jo treffien alussa (täytyy sitten valitettavasti kiirehtiä kotiin kun lapsi on vähän kipeä tms) tai mies vittuuntuu, kun on ostanut sulle ruoat ja juomat ja jää ilman.

[/quote]




No pitää katsoa tekeekö itsellään mieli ennen kun sulkee sen mahdollisuuden pois. Jos nyt vielä kerran... ;)



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän