Lue keskustelun säännöt.
MÄ OON RASKAANA!!!!!
11.04.2011 |
Sori oli pakko päästä hehkuttaa kun ei vielä viitsi kertoa muille, oon niin onnellinen!
Meille sanottiin ½ vuotta sitten että ei voida saada lapsia ja oli jo luovuttanut ja nyt on vauva tulossa, pelottaa vaan että kaikki nyt menisi hyvin!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joten tupla onnea meille sitten !:)
Meille myös kerrottiin vuosia sitten, että lapsia ei todennäköisesti koskaan tule. Mutta tulihan niitä lopulta peräti kolme :)