Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kuntoremontista?

Vierailija
06.05.2010 |

Töissä tarjosivat mahdollisuutta lähteä ensi syksynä 5 päivän kuntoremonttiin. Katselin malliohjelmia ja houkuttelisi todella kovin... Onko kukaan ollut näissä kuntoremonteissa? Oliko millainen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosivat töissä kuntoremonttia vai jotain kuntoutusta? Meidän liitosta pitää ainakin itse hakea kuntoremontteihin kuntoremontti tukea, jota saa iahn mukavasti, mutta omavastuuta jää maksettavaksi paikasta ja ajankohdasta riippuen. Omavastuu on tosin tosi halpa!

Kuntorempoissa tehdän terveyskuntotestejä, jotka antavat tietoa omasta kunnosta ja terveydestä. Saa kokeilla erilaisia kuntoilujuttuja, saa valmista ruokaa, majoutuksen ym.

Kannattaa mennä! Suositttelen

lämpimästi! Olen kerran käynyt ja nyt anonut uudestaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä