Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kovasti väitetään että Amerikassa kovat elämiskulut syö isojen palkkojen ja kevyen verotuksen hyödyt. Selittäkääpä nyt..

Vierailija
05.05.2021 |

..että paljonko sen vuositasolla yli 100,000$ ansaitsevan kalifornialaisen poliisin elämiskulut vuositasolla oikein ovat? Oletetaan että asuu single family homessa jossain 50km säteellä Los Angelesin keskustasta, vaimo on ammatiltaan esim. terveydenhoitaja ja perheellä on kaksi ala-asteikäistä lasta.

Väitän tässä ja nyt, että tuolla pollarilla jää pakollisten elinkulujen jälkeen käteen kulutettavaksi enemmän kuin suomalainen keskituloinen palkansaaja saa bruttona vuodessa.

Kommentit (1601)

Vierailija
1601/1601 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi ihana materialistinen, pinnallinen ja kulutuskeskeinen Ameriikka!!! 

Näitähän aina korostetaan kun jenkkejä hehkutetaan. Onpa hienoa, joo... 

 

Neuvostoliitto ei ollut materialistinen ja kulutuskeskeinen, oi kumpa tuo sosialistien paratiisi olisi vielä voimissaan, saisi hyvät pileet pystyyn parilla sukkahousupaketilla...

Aikoinaan jotkut ihalilvat Neuvostoliittoa mutta eivät olleet kuitenkaan halukkaita sinne lähtemään.

Nyt ihaillaan Amerikkaa eikä sinnekkään tunnu olevan halua lähteä.

Et tunnu tajuavan ettei USA:han noin vaan mennä tekemään töitä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla