Lue keskustelun säännöt.
mulle ei tule lasta ikävä jos olen poissa, olenko jotenkin outo
Kommentit (4)
Samalla kuitenkin nautin siitä helppoudesta ja rauhasta... Ikävä kuitenkin on. Ihanaa on se palaaminen ja jälleennäkemisen riemu :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen verran tiiviisti vietetään muutoin aikaa yhdessä. Joskus jos on ollut paljon menoja ilman lasta saatta tulla ikäväkin.
Nykyisin en oikein ikävöi kumpaakaan lasta (1v ja 3v), mutta ovatkin mun kanssa muuten niin paljon. Poissa on vanhempi ollut max 1 vrk, pienempi vain jokusen tunnin.
eikä jälleen näkemiseen liity suuria tunteita (korkeintaan vuorokauden eroja). En tiedä oelnko jotenkin vajavainen.