Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään kokemusta TAAVETIN LOMAKESKUKSESTA?
05.05.2008 |
Mennään kesällä sinne kuudeksi päiväksi ja haluaisin kuulla kokemuksianne paikasta..
Meille varattu siellä perhehuone 4-6 henkilölle, millainen se on?
Kommentit (2)
Aika tavallinen lomakylä. Ranta on kiva. Lpr:taan parikyt kilsaa matkaa, Taavetti n. neljän kilsan päässä jos kauppaan on tarvetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan kiva. Ranta hyvä. Käytiin lappeenrannassa ja katseltiin lähipaikkojen historialliset paikat ja museo.