Miksi Iida Vainio on niin halvan näköinen
Kommentit (10)
En ole ihan samaa mieltä. Vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä. On niitä halvemmankin näköisiä ja paljon vanhempiakin.
ap, mitenkähän tämä asia sinulle kuuluu? Keskittyisit omaan pärstääsi, se on varmasti aivan fantastinen.
Kuka tämä nyt olikaan? Se kultamekkotyrkkykö?
Seurusteliko/ ei seurustellut kuin Matti ja Mervi konsanaan sen pöhöttyneen ja elähtäneen rokkarin kanssa?
Miellyttävä ihminen ja vähän toki bimbon näkönen mutta ei ole sitä. Tykkään Iidasta.
Se on tehokas tyylivalinta, miehet tykkää, muut naiset inhoaa. Win- win.
Tyrkky. Liikaa meikkiä. Blondattu tukka. Huono ulosanti. Huono julkisuus. Kaikki mahdolliset lisäosat.
Kyllä julkkiksia saa arvostella
Eivät he sen parempia ole kuin taviksetkaan
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kuka?