Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen homomies, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa joku Pride.

Vierailija
26.06.2026 |

En ole edes varma, että kirjoitinko tuon sanan oikein.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ja samoin. Lähinnä ärsyttää tuo ahdasmielisten teeskentelijöiden sirkus.

Vierailija
2/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen homoja, ihan ovat tavallisia töissä käyviä ihmisiä, eikä heitä erota muista jos ei tietäisi. Mukavia tyyppejä. Ainostaan heteroilla sairas mielikuvitus heistä. 

Vierailija
4/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.

Vierailija
5/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös homo jota ei todellakaan kiinnosta!

Vierailija
6/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.

Meinaat siis taas yleistää. Sama kun sanoisi että kaikki miehet on raiskareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Minäkin teen näitä aloituksia pridesta kymmenittäin päivässä asiasta joka ei kiinnosta minua pätkääkään. Vastailen myös itselleni kun samanlaisia homoja jotka ei arvosta tahoja jotka ovat taistelleet ennakkoluuloja vastaan että minutkin hyväksytään, sattuu paikalle pilvin pimein mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Vierailija
8/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen homoja, ihan ovat tavallisia töissä käyviä ihmisiä, eikä heitä erota muista jos ei tietäisi. Mukavia tyyppejä. Ainostaan heteroilla sairas mielikuvitus heistä. 

Ei heteroilla ole mitään sairasta kuvitelmaa honoista, päinvastoin heteroita ei jaksa esim työkavereiden seksijutut kiinnostaa pätkääkään. Se on tuo Pride-porukka, joka tekee homoudesta sirkusmaisen spektaakkelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei kaikki tapahtumat ole kaikkien juttu.

Vierailija
10/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Nauraa luuseri ap:ta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette näistä jotka tulevat pervoilemaan uimahalleihin.

Ihan pakko teille kahdelle homolle sanoa, että huonosti käy,  kun kaltaiseni väkivallalla asioita ratkova joutuu tuota touhua todistamaan.

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012105373.html

Vierailija
12/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen homoja, ihan ovat tavallisia töissä käyviä ihmisiä, eikä heitä erota muista jos ei tietäisi. Mukavia tyyppejä. Ainostaan heteroilla sairas mielikuvitus heistä. 

On vai?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012105373.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.

Meinaat siis taas yleistää. Sama kun sanoisi että kaikki miehet on raiskareita.

Ai siis sinun mielestäsi kaikki homot pukeutuvat lateksiin ja höyhenpuuhkiin kuten Pride-joukko. Oookoo... Eikö sinusta tunnu, että nyt hieman yleistät? Miksi sinusta on negatiivista yleistämistä, kun minä kirjoitin homojen olevan tavsllisia ihmisiä? Sinun mielestäsi eivät ole?

Vierailija
14/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan niin   s a a t a n a n   suvaitsevaisia, mutta ei se suvaitsevaisuus vastakkaiseen ajattelumalliin pääde. Vastakkainasetteluahan siitä syntyy ja hirveät showt someen. On se mahtavaa, kun suvaitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Nauraa luuseri ap:ta*

Ime sinä vaan pientä matoasi.

Vierailija
16/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko jonkun palkinnon? Sinunkaan hintteys ei olisi millään tavalla hyväksyttyä ellei pridea olisi olemassa. Helppo nauttia muiden tekemästä työstä, eiks nii? 

Vierailija
17/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.

Suurin osa homoista onkin ihan tavallisia miehiä. Pieni hörhöporukka pilaa muidenkin maineen. Ymmärrän hyvin, miksi kaikki homot eivät innostu pride-sirkuksesta.

Vierailija
18/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei voisi vähempää kiinnostaa, mikä sua kiinnostaa. 

Vierailija
19/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.

Se tunne kun kaikki siellä ei edes ole homoja. Tuo "queer" ilmaisu on luonut sen että niin epämääräiseen termiin voi pusertaa itsensä myös hetero joka vain pukeutuu oudosti tai leikkii outoja seksileikkejä.

Vierailija
20/59 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Minäkin teen näitä aloituksia pridesta kymmenittäin päivässä asiasta joka ei kiinnosta minua pätkääkään. Vastailen myös itselleni kun samanlaisia homoja jotka ei arvosta tahoja jotka ovat taistelleet ennakkoluuloja vastaan että minutkin hyväksytään, sattuu paikalle pilvin pimein mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Pride on alunperin ihan hyvä asia ollut, mutta nyt mennyt huonoon suuntaan.

Nykyään pitäisi sekin hyväksyä että joku jolla on munat voi olla lesbo ja lesbot on ahdasmielisiä jos eivät halua munaa. Tai homomiehet ahdasmielisiä jos eivät halua pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi