Olen homomies, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa joku Pride.
En ole edes varma, että kirjoitinko tuon sanan oikein.
Kommentit (59)
Tunnen homoja, ihan ovat tavallisia töissä käyviä ihmisiä, eikä heitä erota muista jos ei tietäisi. Mukavia tyyppejä. Ainostaan heteroilla sairas mielikuvitus heistä.
Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.
Täällä myös homo jota ei todellakaan kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.
Meinaat siis taas yleistää. Sama kun sanoisi että kaikki miehet on raiskareita.
Sama täällä. Minäkin teen näitä aloituksia pridesta kymmenittäin päivässä asiasta joka ei kiinnosta minua pätkääkään. Vastailen myös itselleni kun samanlaisia homoja jotka ei arvosta tahoja jotka ovat taistelleet ennakkoluuloja vastaan että minutkin hyväksytään, sattuu paikalle pilvin pimein mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen homoja, ihan ovat tavallisia töissä käyviä ihmisiä, eikä heitä erota muista jos ei tietäisi. Mukavia tyyppejä. Ainostaan heteroilla sairas mielikuvitus heistä.
Ei heteroilla ole mitään sairasta kuvitelmaa honoista, päinvastoin heteroita ei jaksa esim työkavereiden seksijutut kiinnostaa pätkääkään. Se on tuo Pride-porukka, joka tekee homoudesta sirkusmaisen spektaakkelin.
Joo, ei kaikki tapahtumat ole kaikkien juttu.
Mitä mieltä olette näistä jotka tulevat pervoilemaan uimahalleihin.
Ihan pakko teille kahdelle homolle sanoa, että huonosti käy, kun kaltaiseni väkivallalla asioita ratkova joutuu tuota touhua todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen homoja, ihan ovat tavallisia töissä käyviä ihmisiä, eikä heitä erota muista jos ei tietäisi. Mukavia tyyppejä. Ainostaan heteroilla sairas mielikuvitus heistä.
On vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.
Meinaat siis taas yleistää. Sama kun sanoisi että kaikki miehet on raiskareita.
Ai siis sinun mielestäsi kaikki homot pukeutuvat lateksiin ja höyhenpuuhkiin kuten Pride-joukko. Oookoo... Eikö sinusta tunnu, että nyt hieman yleistät? Miksi sinusta on negatiivista yleistämistä, kun minä kirjoitin homojen olevan tavsllisia ihmisiä? Sinun mielestäsi eivät ole?
Ollaan niin s a a t a n a n suvaitsevaisia, mutta ei se suvaitsevaisuus vastakkaiseen ajattelumalliin pääde. Vastakkainasetteluahan siitä syntyy ja hirveät showt someen. On se mahtavaa, kun suvaitaan.
Vierailija kirjoitti:
*Nauraa luuseri ap:ta*
Ime sinä vaan pientä matoasi.
Haluatko jonkun palkinnon? Sinunkaan hintteys ei olisi millään tavalla hyväksyttyä ellei pridea olisi olemassa. Helppo nauttia muiden tekemästä työstä, eiks nii?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.
Suurin osa homoista onkin ihan tavallisia miehiä. Pieni hörhöporukka pilaa muidenkin maineen. Ymmärrän hyvin, miksi kaikki homot eivät innostu pride-sirkuksesta.
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa, mikä sua kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hetero, mutta aina ihmetrllyt Pridea siitä, että kaikki homot siellä tekeytyvät kummallisiksi friikeiksi. Olen kuvitellut, että homot ovat ihan tavallisia ihmisiä siinä missä heterotkin.
Se tunne kun kaikki siellä ei edes ole homoja. Tuo "queer" ilmaisu on luonut sen että niin epämääräiseen termiin voi pusertaa itsensä myös hetero joka vain pukeutuu oudosti tai leikkii outoja seksileikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minäkin teen näitä aloituksia pridesta kymmenittäin päivässä asiasta joka ei kiinnosta minua pätkääkään. Vastailen myös itselleni kun samanlaisia homoja jotka ei arvosta tahoja jotka ovat taistelleet ennakkoluuloja vastaan että minutkin hyväksytään, sattuu paikalle pilvin pimein mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Pride on alunperin ihan hyvä asia ollut, mutta nyt mennyt huonoon suuntaan.
Nykyään pitäisi sekin hyväksyä että joku jolla on munat voi olla lesbo ja lesbot on ahdasmielisiä jos eivät halua munaa. Tai homomiehet ahdasmielisiä jos eivät halua pillua.
Täällä toinen ja samoin. Lähinnä ärsyttää tuo ahdasmielisten teeskentelijöiden sirkus.