Miksi Pride sallii Palestiinan lippujen käytön?
Kommentit (106)
Vitustako mä sellaista tietäisin?
Vierailija kirjoitti:
Vitustako mä sellaista tietäisin?
Miksi olet avoimen agressiivinen tuon kysymyksen edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vitustako mä sellaista tietäisin?
Käynny ees kurkkaa.
Kuuluu samaan ideologiaan. Siksi.
Koska Palestiinassa seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat paremmalla tolalla kuin missään muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vitustako mä sellaista tietäisin?
Vastauksesi tähän ketjuun on siis täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu samaan ideologiaan. Siksi.
Ai siis Suomen Pride liikkeen ideologiaan kuuluu hyväksyntä sille että Hamas surmaa s*ksuaalivähemmistöihin kuuluvia Gazassa?
Miten he kehtaavat?
Vierailija kirjoitti:
Koska Palestiinassa seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat paremmalla tolalla kuin missään muualla?
Niinhän sitä voisi päätellä. Totuus on kuitenkin aika lailla päinvastainen, mutta "vasemmistologiikka" ei nojaakaan järkeen, saati totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitustako mä sellaista tietäisin?
Vastauksesi tähän ketjuun on siis täysin turha.
No mitä? Sun vastauksestako on sitten enemmän hyötyä vai?
Onko Pridellä muuten palestiinan hallinnon virallista lupaa lipun käyttöön? Tietävätkö Hamasilaiset missä tarkoituksessa heidän lippuaan käytetään suomessa?
Kohta poistuu tämäkin keskustelu, vaikkei siinä ole mitään laitonta. Että tällaista wokedeivasuripride sensuuria Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Palestiinassa seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat paremmalla tolalla kuin missään muualla?
Niinhän sitä voisi päätellä. Totuus on kuitenkin aika lailla päinvastainen, mutta "vasemmistologiikka" ei nojaakaan järkeen, saati totuuteen.
Tuo logiikka on sairasta.
Jos he samaan aikaan väittävät Suomessa on vähemmistöjen asema heikko mutta eivät kritisoi Hamasin toimintaa millään tavalla?
Tulee mieleen 1970-luvun Taistolaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu samaan ideologiaan. Siksi.
Ai siis Suomen Pride liikkeen ideologiaan kuuluu hyväksyntä sille että Hamas surmaa s*ksuaalivähemmistöihin kuuluvia Gazassa?
Miten he kehtaavat?
Pride-liike hyväksyy Hamasin teot, koska Israel on tietenkin 100 % syyllinen kaikkeen pahuuteen, mitä Gazassa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Koska Palestiinassa seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat paremmalla tolalla kuin missään muualla?
Koska totalitäärinen vasentuneisuus. Pride kerää joukkoja houkuttamalla sorretuiksi ja oikeudettomiksi väitettyjä. Palet ottaa avun vastaan koska ei pridellä siellä sitten mitään osaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaksi ”totuutta”
Oletteko kuulleet yhdenkään Pride organisaatiosta kritisoivan Hamasin toimintaa Gazan s*ksuaalivähemmistöjä kohtaan?
koska ne on saa tanan idi ootteja jotka luulee että pales tiinassa ja ha masissa on kaikki ok...
Vierailija kirjoitti:
Onko Pridellä muuten palestiinan hallinnon virallista lupaa lipun käyttöön? Tietävätkö Hamasilaiset missä tarkoituksessa heidän lippuaan käytetään suomessa?
Mielenkiintoinen kysymys. Kannattaisi vinkata Hamasille, että Suomessa prideporukka häpäisee heidän lippuaan kantamalla sitä näissä kulkueissa.
Ovat paleterojen faneja!
Toivottavasti tulevia rikastettuja.
Se vaan kertoo kaikille että arabit on lesboja !
Koska kaksi ”totuutta”
Oletteko kuulleet yhdenkään Pride organisaatiosta kritisoivan Hamasin toimintaa Gazan s*ksuaalivähemmistöjä kohtaan?