Lue keskustelun säännöt.
Haluan pois hoitoalalta (en ole enää hoitaja mutta olen siinä työympäristössä)
26.06.2026 |
Kiitti mulle riitti.
Mihin tahansa muualle voisin mennä mutta miten?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olet varmasti vanhusten hoivakotilaitoksessa. Nehän ovatkin varsinaisia murheenkryynejä.
Sama täällä. Mutta lähteä aioin, se on varmaa! Työympäristo on hirveä. Eritteitä, eritteitä, eritteitä.Vaeltavia sekavia asukkeja. Henkilökunta täysin loppu.
No voi jösses. Keksi kiva koulutusala, hae ja mahdollisesti pääse. Opiskele ja voit saada työpaikan.
Saa suorittaa!
Hakemalla. Onnea.