Jouduin varastamaan kaupasta nälkääni kolmioleivän, meetvurstipaketin ja täytetyn sämpylän
Minulla ei ole rahaa ostaa ruokaa. Tähän on tultu! =(
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä asialle?
Villi veikkaus, että syö nuo.
Miksi käytät kelarahat päihteisiin ? - Häpeisit, ei se oikeuta varastamiseen.
Soita Kelaan tai sosiaalitoimeen. Tai mene diakonille puhumaan.
Taas yksi v#tun ruikuttaja, joka kuvittelee tämän olevan jokin hyväntekeväisyyspalsta.
Nälkäänsä saa varastaa. Tosin minimimäärän. Ota vaikka pussi porkkanoita, siitä riittää moneksi päiväksi.
Ooksä ehkä se sama jonka näin? Latausjohto ja sukopistoke pomppi sun perässäsi mustan samettihameen alta?
Ja varastit noin tyhmät asiat. Olisit ottanut jauhelihaa, pihviä ja jne. :)
Jokainen varastaa, jos ei muuten ruokaa tai lääkkeitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Nälkäänsä saa varastaa. Tosin minimimäärän. Ota vaikka pussi porkkanoita, siitä riittää moneksi päiväksi.
Onko sulla kokemusta?
Nälkä on pakkotila
1) jos ei ole säästöjä
2) ei ole eikä saa töitä
3) sosiaaliturva ei riitä kuin vuokraan
4) ei pääse muun avun piiriin.
Pakkotila oikeuttaa teon, joka muutoin olisi laiton. Suomeksi se tarkoittaa että hätä ei lue lakia.
Kai pöllit palan painikkeeksi myös oluen?
Mitä ajattelit tehdä asialle?