Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhemmat aiheuttavat lasten käytöshäiriöt!!

Vierailija
01.03.2008 |

Johan sen näkee päiväkodissa. Lapset joiden vanhemmat vihaisena repii vaatteet päältä ja tuuppaa ovseta sisään on ryhmän häiriköitä/ puree ja nimistelee muita.



taas niiden vanhempien lapset jotka saa huomiota ja joille sanotaan hei hei sekä toivotetaan hyvää päivää ovat paljon tasapainoisempia.



Eikö sitä kelloa voi laittaa vähän aikaisemmin herättämään, että on aikaa viedä lapsi rauhassa hoitoon ja antaa sille huomiota!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella on ollut hienomotoriikan viive ja toisella puheen viive.

Joten ei nyt ihan päde sun teoria ap.

Vierailija
2/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuskin he ovat ko. oireyhtymien vuoksi kuitenkaan alkaneet toisia lapsia puremaan, potkimaan tai nipistelemään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan ap:n väitteen poikkeuksia kuten adhd:t lukuunottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän