Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää mitä säätöä neuvolassa

Vierailija
27.02.2008 |

Sanoivat, et joudun jäämään saikulle jos supista. Puhelinaika vasta nyt ja nyt en enää saa terkkarilääkäriä (joka siis pitikin hoitaa itse,m ei neuvoala) ja joudun ajamaan 30km päivystykseen, kun jos olisin tiennyt, en olisi odottanut neuvolaan soittoa lainkaan vaan varannut ajan heti aamukka klo.8 omalle lääkärille. Per...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan niin oudolta nykyään, kun jokaisesta vihlaisusta haetaan saikkua, vaikka supistukset ja muut vihlonnat kuuluu ihan jokaiseen raskauteen..



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän