Lue keskustelun säännöt.
ärsyttää mitä säätöä neuvolassa
27.02.2008 |
Sanoivat, et joudun jäämään saikulle jos supista. Puhelinaika vasta nyt ja nyt en enää saa terkkarilääkäriä (joka siis pitikin hoitaa itse,m ei neuvoala) ja joudun ajamaan 30km päivystykseen, kun jos olisin tiennyt, en olisi odottanut neuvolaan soittoa lainkaan vaan varannut ajan heti aamukka klo.8 omalle lääkärille. Per...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuntuu vaan niin oudolta nykyään, kun jokaisesta vihlaisusta haetaan saikkua, vaikka supistukset ja muut vihlonnat kuuluu ihan jokaiseen raskauteen..