Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOKEMUKSIA seuraavista päiväkodeista..

Vierailija
08.01.2008 |

Lippajärven päiväkoti, Heiniemen päiväkoti, Auroranniityn päiväkoti..? Pitäisi hakea hoitopaikkoja (hoidon alkaessa just ja just 3v ja hiukan alle 6v) lapsille. Kaipaisin kokemuksia, suosituksia... :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi muita vaihtoehtoja, kokemusta on näistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran.. Espoo antaa hoitopaikat YHDESTÄ pkodista, jos ei kelpaa, hoida lapsesi kotona. Shoppailemaan täällä ei pääse, kaikki pkodit ääriään myöten täynnä.

Vierailija
4/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri. En ymmärrä näitä shoppailijoita!

Vierailija
6/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin shoppailijoita..? Kai sitä saa mielipidettä kysyä. Mistäs nyt teillä kenkä puristaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että kierretään alueen pkt ja ikäänkuin valitaan se paras ja halutaan väkisten siihen. Vaikka pkn täyttöaste huitelee siellä 100%.

Vierailija
8/8 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä aina yrittää, toki ymmärrän, että tyydyttävä on siihen mitä annetaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi