Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko mieskoululääkärin tutkia murrosikäisen tyttösi pimpin ja tissit?

Vierailija
13.11.2007 |

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni eivät edes tule menemään koululääkärintarkastuksiin.

Vierailija
2/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn sekä mies että naisgynekologilla. Ihan sama kumpaa sukupuolta on. Mies voi olla ehkä jopa helläkätisempi kuin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kurkattiin vain housun liitingistä, että karvoja on.

Vierailija
4/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ' pimppiä' ei noin niinkun rutiinisti tutkita, kuten pojilla esim. kivekset. Mutta jos aihetta olisi niin of cource.

t. (nais)lääkäri

Vierailija
5/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päästäisi mitään opiskelulääkäriä lastani tutkimaan



harjoittakoon muiden lapsilla

Vierailija
6/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa tapauksessa ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koululääkäri on terveysaseman yleislääkäri. Joten jos olisi syytä sinne pimppiin katsoa niin totta kai!



Eihän kukaan lääkäri huvikseen niitä toosia sorki!

Vierailija
8/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


en päästäisi mitään opiskelulääkäriä lastani tutkimaan

harjoittakoon muiden lapsilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten sinne veisin tyttärenikin.

Vierailija
10/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUuleeko joku vielä, että nuo lääkärintarkastukset olisivat jotenkin pakollisia??? MInun lapseni eivät sinne mene. Enkä taatusti toimita mitään todistuksiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-iässä ujompi, vien yksityisesti gynelle. Ei väliä onko mies vai nainen, mutta tarkkaan katson, mitä lapseni kestää.

Vierailija
12/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viekää yksityiselle ne lapsenne ja itsenne muissakin tapauksissa niin kyllä jonot lyhenee julkisilla. Kiitollisia olisi siitä monet!

Mutta höpö höpö, kunhan uhootte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei ainakaan pääse opiskelemaan ilman lääkärintodistusta. Lisäksi jokainen joutuu käymään terveystarkastuksessa. Jos ei suostu, niin erotetaan koulusta.



Näin se vain menee.

Vierailija
14/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meille ei ainakaan pääse opiskelemaan ilman lääkärintodistusta. Lisäksi jokainen joutuu käymään terveystarkastuksessa. Jos ei suostu, niin erotetaan koulusta.

Näin se vain menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän piti murkkuikäisinä kaikkien tyttöjen riisuutua ihan alasti ja sitten mennä th:n huoneeseen tutkittavaksi. Ei varmaan onnistuisi nykyään. Lääkäri oli mies, mutta huoneessa oli myös nainen läsnä.

Vierailija
16/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi oli -95. Eikä todellakaan katsottu pimppiä tai rintoja =O



Katsottiin näkö (sekä värinäkö), pituus, paino, kyseltiin allergiat, kuunneltiin sydän, mitattiin verenpaine. Sain lapun siitä, kuinka rinnat tutkitaan kotona.



Mihin tarvitaan alapään katsomista, jos ei tarvi pillerireseptiä?



Ja se nuoren terveystodistuskaan ei sisällä mitään pimppi/tissi-kohtaa.

Vierailija
17/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kun meidän piti murkkuikäisinä kaikkien tyttöjen riisuutua ihan alasti ja sitten mennä th:n huoneeseen tutkittavaksi. Ei varmaan onnistuisi nykyään. Lääkäri oli mies, mutta huoneessa oli myös nainen läsnä.

Vierailija
18/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan ihmetellyt, eikä jäänyt traumoja.

Aikuisena onkin sitten jäänyt, kun on kaikennäköisiin NAISgyneihin törmännyt, jotka käyttää kouriaan kun tunkkia!

Helvetti, että yhtä meinasin läpäyttää kun sorkki niin rumasti!

Vierailija
19/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta! Minä vuonna tapahtui?

Vierailija
20/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti tajunnut pointtia ollenkaan. Yksi kirjoittaja tässä ketjussa oli sitä mieltä, että hänen lapsensa ei ikinä mene koululääkärille. Fine by me, mutta jatko-opintojen suhteen voi tulla ongelmia. Katsos, kun lääkäri tutkii siellä, suoriutuuko opinnoistaan, täyttääkö alan terveysvaatimukset, pystyykö työskentelemään, jne. Ja ihan vain vinkkinä: terveysvaatimukset ovat tulossa pakollisiksi kaikille aloille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä