Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen flunssa on pahempi kuin omani? aina? (ov)

Vierailija
20.11.2007 |

sairastuinpa sitten kamalaan flunssaan vauvan kanssa ja ajattelin, että no jospa nyt sitten saisin vaihteeksi mieheltä vähän enemmän apuja vauvan hoitoon. Ja paskat, mies meni itsekin sairastumaan ja on sitten niiiiiin kipeä että. Ja kuka hoitaa kaikki kolme? No minä tietenkin. Ja tottakai miehen flunssa on aina moninkertaisesti pahempi kuin omani...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: yhden idiootin yhteen ihanaan vaihtanut

Vierailija
2/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tuosta toimeliaasta kaverista tulee kuin joku kuolemansairas flunssassa ja kokee oikeudekseen valittaa oloaan jatkuvasti. Luuleeko se tosiaan, että mulla on olo yhtään parempi? Yhtä sairas olen minäkin. Näytän ehkä terveemmältä kun pakko ne hommat on kuitenkin jonkun tehdä ja vauvasta huolehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvin ahkera ja toimelias, mutta kun pienikin nuhan poikanen iskee niin heti voivotellaan sängyn pohjalla viikko.. Itse saa pahemmassa taudissa hoitaa lapset ja kodin. Näin on muuten melkeinpä jokaisen ystävänkin kotona. Ensi kerralla kun sairastun jään kyllä makaamaan sänkyyn, en tee mitään. Mutta en kyllä miestä sen takia vaihda, muuten on aivan loistava.

Vierailija
4/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mun mies mittailee flunssassa kuumettaan varmaan kymmenen minuutin välein ja jos näyttää asteen kymmenyksenkin verran enemmän niin seuraa dramaattinen huokailu ja valitus.

Vierailija
5/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aivan KUOLEMANSAIRAS, jos sillä on vähän nuhaa. se makaa tuntitolkulla sohvalla ja katsoo telkkaria.

Viimeksi hänellä oli vatsa löysällä (päivän) ja oli aivan mahdottoman sairas koko sen ajan eikä voinut tehdä mitään.



Kun minä olen sairas joudun huolehtimaan lapset, koiran ulkoilutuksen, kaupassakäynnin, omat kotityöni ja ruoanlaiton. En saa levätä yhtään enempää saati sitten maata sohvalla koko päivää TVtä katsoen.

Vierailija
6/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se on todella raivostuttavaa. Miehellä ei tarvitse olla kuin hieman lämpöä niin jo hän makaa sängynpohjalla ja valittaa.

Minä joudun korkeassakin kuumeessa hoitamaan kotityöt sekä lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun letkautukset:

" Mulla ei oo varmaan ikinä ollu näin pahaa flunssaa!"

" Mulla ihan varmasti kuumetta kun paleltaa niin kovasti."

" Toisitko mulle buranan kun oot jo niin virkeenä siinä."





Mies mittasi " kuumeen" ja sitä oli huimat 36,7...

Vierailija
8/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskee " alkava flunssa" aina kun minä olen kipeä! Siis hänellä ei ole nuhaa tms välttämättä, vaan " tuntuu siltä, että on kuumetta, nenä on tukossa, päätä särkee" . Kaikki nämä siis sellaisia, että ulospäin ei näy mitään. No, ymmärrän toki päänsäryn jne, ja että sellaisia alkavia flunssia on. Mutta en ymmärrä, miksi se aina iskee mieheen silloin, kun itse olen kovassa kuumeessa/järkyttävässä räkätaudissa... Sitten se menee miehellä itsekseen ohi, mutta hän makaa sohvalla ja on aivan yhtä voipunut kuin minä. Onneksi itse sairastan aika harvoin. Ja silloin, kun vain mies sairastaa, niin minä kyllä vien hänelle teetä ja lääkettä ihan nurisematta.



Mutta isäni muuten on samanlainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


iskee " alkava flunssa" aina kun minä olen kipeä! Siis hänellä ei ole nuhaa tms välttämättä, vaan " tuntuu siltä, että on kuumetta, nenä on tukossa, päätä särkee" . Kaikki nämä siis sellaisia, että ulospäin ei näy mitään. No, ymmärrän toki päänsäryn jne, ja että sellaisia alkavia flunssia on. Mutta en ymmärrä, miksi se aina iskee mieheen silloin, kun itse olen kovassa kuumeessa/järkyttävässä räkätaudissa... Sitten se menee miehellä itsekseen ohi, mutta hän makaa sohvalla ja on aivan yhtä voipunut kuin minä. Onneksi itse sairastan aika harvoin. Ja silloin, kun vain mies sairastaa, niin minä kyllä vien hänelle teetä ja lääkettä ihan nurisematta.

Lisäksi, jos joskus valitan, että on päänsärkyä, niin mies heti sanoo, että niin hänelläkin (ei koskaan sano ensin, vain jos minä sanon). Ja jopa synnytyksen jälkeen kun sanoin olevani aivan totaalisen väsynyt, niin mies heti sanomaan (oli työmatkalla, ei ehtinyt synnytykseen, kun oli niin etuajassa) hotellishuoneestaan, kuinka väsynyt hän onkaan!

Vierailija
10/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä asuu kanssa mies joka alkaa potemaan kun tuntuu siltä että on varmaan tulossa kipeeksi, no yleensä ei sitte muutaman päivän päästä tuukkkaan,kun mäkin jo voin hoitaa lapset, niin huvittavaa..., joskin joskus vaarallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sitä ei vaan kutsuta alkavaksi flunssaksi vaan se on jo sitä itseään. Tosin se vaan alkaa aamulla ja on yleensä ohi seuraavana aamuna. En jaksaisi uskoa, että olisi todella flunssasta kyse kun ei mitenkään näy päälle muuten kuin voivottelusta ja " dukkoisesta äädestä" . Yleensä tätä flunssaa on liikkeellä kun jotain ikävää pitäisi tehdä ts. siivota, rempata kämppää jne.



Ja toi väsymys on kanssa toinen. Minä valitan väsymystäni kun tuli vauvan kanssa herättyä 6 kertaa yön aikana ja mies komppaa vieressä kuinka on väsynyt kun ei saanut " kuin 7 tuntia unta" tms. vaikka saikin nukkua koko yön putkeen heräämättä.



ap

Vierailija
12/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

irautta. Joo saa olla jos oikeesti sairas, mutta ruikuttaa ei tartte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa usein samaan aikaan lasten yskät ja nuhat ovat kymmenkertaiset, ja tuntuu jotensakin huvittavalta että isä valittelee omaa oloaan.



Mutta, sairastaako teidän miehenne sitten enemmän. Meillä nimittäin minulla on selvästi parempi vastustuskyky kuin miehellä ja sairastan häntä vähemmän.

Vierailija
14/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänkin toimenpiteen, jossa miehet KIRKUU ja HUITOO, naiset kestää kattoon tuijottamalla, ehkä vähän ähkäisevät. Näin olen kuullut. Ei siis ihme, että flunssatkin tuntuu miekkosista niiiiin kamalilta taudeilta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, lämpö on noussut 38 asteeseen ja taisipa tuo olla minullakin eilen tuon verran, mutta minkäs teet kun tyyppi on niin vakuuttunut, ettei kotidropit enää kamalaan tautiin auta.



Hoh-hoijaa vaan. Enpä usko sen lääkärinkään sen kummempia droppeja antavan. Naurettavaa hommaa.



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan