Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko mieskoululääkärin tutkia murrosikäisen tyttösi pimpin ja tissit?

Vierailija
13.11.2007 |

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui yläasteella.

Vierailija
22/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt mitään traumoja! : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun kaikissa muissa sivistysmaissa ihmiset saavat valita lääkärinsä melko lailla itse.



Vierailija
24/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kirjoittaja kirjoitti, että hänen lapsensa ei mene ollenkaan koululääkärille. No, selvä. Sitten ei tule meille opiskelemaan eikä kohta minnekään muuallekaan. Jos et osaa erottaa alapään karvoitusta soveltuvuudesta alalle, niin mene ihmeessä jollekin työväenopiston sisälukutaidon kurssille.

Vierailija
25/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöä ujostuttaisi, voisin viedä yksityiselle ja valita naislääkärin.

Vierailija
26/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain vaaditaan lääkärintodistus, sen voi hankkia ihan keneltä vain laillistetulta lääkäriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ovat KOULUlääkäri ja KOULUterveydenhoitaja. He nimenomaan arvioivat opiskelijan kykyä selviytyä opinnoista, työssäoppimisista ja alalla työskentelystä.



Jos tästä kieltäytyy, niin menettää opiskelupaikan.



Get it?

Vierailija
28/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on saattanut kysyä karvoituksesta, muttei tasan ole kurkkinut housuihin. Ja rintojen kasvun näkee samalla, kun auskultoi keuhkoja... ei niitä sen kummemmin ole tarvinnut kopeloida. Mullakin tuli vähän sellainen tunne, että jotkut täällä ovat käyneet jonkun pervotohtorin vo:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen ottaa housut kokonaan pois ja jalat levälleen makuulla?

Vierailija
30/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko ihan aikuisia vai itse sinne menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, lääkäri tai terkkari (jotka ovat käytännössä kaikki naisia) tarkistaa kivekset????? Se on ihan normaalia. Sillä siitä toisesta ketjustahan tämäkin ketju on saanut alkunsa. Ihme touhua. Omat pelot ja estot ovat ilmeisesti tärkeämmät kuin lapsen terveys!

Vierailija
32/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kerropa oppilaitos niin otetaan selvää.

Vierailija:


Mukana ovat KOULUlääkäri ja KOULUterveydenhoitaja. He nimenomaan arvioivat opiskelijan kykyä selviytyä opinnoista, työssäoppimisista ja alalla työskentelystä.

Jos tästä kieltäytyy, niin menettää opiskelupaikan.

Get it?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Yök yök yök yök!

Vierailija:

Totta kai. Lapsen etuahan siinä ajetaan. Haluaisin kyllä itse olla silloin sermin takana.

Vierailija
34/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK YÖK YÖK YÖK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin on tehty jos ei ole ollenkaan kurkattu koululääkärin tarkastuksessa. Mieslääkärit ottaa yleensä naispuoleisen terveydenhoitajan samana huoneeseen ettei tule väärinymmärryksiä, teinitytöillä(kin) kun on vilkas mielikuvitus

Vierailija
36/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajakouluko?

Vierailija
37/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Lähihoitajakouluko?

Vierailija:


Täällä yksi kirjoittaja kirjoitti, että hänen lapsensa ei mene ollenkaan koululääkärille. No, selvä. Sitten ei tule meille opiskelemaan eikä kohta minnekään muuallekaan. Jos et osaa erottaa alapään karvoitusta soveltuvuudesta alalle, niin mene ihmeessä jollekin työväenopiston sisälukutaidon kurssille.

Vierailija
38/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerropa oppilaitos niin otetaan selvää.

No, voin lohduttaa sinua, että se ei ole uskon asia. Ammatillisiin oppilaitoksiin valitut opiskelijat on valittu ehdollisesti, kunnes he toimittavat lääkärintodistuksen ja käyvät KOULUterveystarkastuksessa, jossa on siis KOULUlääkäri ja KOULUterveydenhoitaja.

Koskee kaikkia ammatillisia oppilaitoksia, joten KVG.

Vierailija
39/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lähihoitajakouluko?

Vierailija
40/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioon ja yliopistoon ei onneksi tarvita lääkärintodistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä