Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko mieskoululääkärin tutkia murrosikäisen tyttösi pimpin ja tissit?

Vierailija
13.11.2007 |

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit osaa varmaan englantia (moni alan julkaisu ja oppikirja on englanninkielinen). Of cource ;)

Vierailija:


tosin ' pimppiä' ei noin niinkun rutiinisti tutkita, kuten pojilla esim. kivekset. Mutta jos aihetta olisi niin of cource.

t. (nais)lääkäri

Vierailija
42/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmankos. hyvä ne on tarkistaakin, kyllä niin epämääräistä ainesta pyrkii sinne opiskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille hakee todella paljon lukion käyneitä. Ja muutenkin ylioppilaita hakee ammatilliseen koulutukseen pilvin pimein.

Vierailija
44/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ilmankos. hyvä ne on tarkistaakin, kyllä niin epämääräistä ainesta pyrkii sinne opiskelemaan.

Tuo terveystarkastus koskee kaikkia ammatillisia oppilaitoksia. Et kai ole niin typerä, että luulet, että ammatillisissa oppilaitoksissa koulutetaan vain lähihoitajia?

Vierailija
45/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoon onneksi pääsee ihan vain omilla suorituksilla.



Vierailija
46/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös akateemisia on alkanut ilmestyä ammatilliselle puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Yliopistoon onneksi pääsee ihan vain omilla suorituksilla.

vaan varmistaa, että selviää tulevasta työstään. Ammatillisesta koulutuksesta valmistuu käytännön työtehtäviin, joten tietynlainen terveystaso on oltava. Moni akateeminen ala on taas luonteeltaan fyysisesti kevyempää, mutta toisaalta ei varmaan olisi haitaksi terveystarkastukset yliopistoissakaan.

Vierailija
48/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tuo terveystarkastus koskee kaikkia ammatillisia oppilaitoksia. Et kai ole niin typerä, että luulet, että ammatillisissa oppilaitoksissa koulutetaan vain lähihoitajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Koulutukseen pääsemiseksi on toki toimitettava lääkärintodistus, mutta mikään pakko ei ole käydä juuri sillä koulun lääkärillä.

Vierailija:

No, voin lohduttaa sinua, että se ei ole uskon asia. Ammatillisiin oppilaitoksiin valitut opiskelijat on valittu ehdollisesti, kunnes he toimittavat lääkärintodistuksen ja käyvät KOULUterveystarkastuksessa, jossa on siis KOULUlääkäri ja KOULUterveydenhoitaja.

Koskee kaikkia ammatillisia oppilaitoksia, joten KVG.

Vierailija
50/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa kyllä paineltiin rinnat ja kokeiltiin munasarjat alavatsan päältä yläasteella, mihinkään pikkareihin ei kurkittu. Saattoihan tuo MIESlääkäri kysyä, mites karvankasvu tms. Ei ole mitään traumoja jättäny. ihan muut ihmiset, klähmijät (esim. kaverin isä), kyllä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ammattikouluihinkin voi hakea muutkin kuin lapsukaiset suoraan koulusta. Jos mä kolmekymppinen keksisin opiskella itselleni uuden ammatin ja menisin ammattikouluun, mistä mä sen KOULUlääkärin ja KOULUterveydenhoitajan itselleni taikoisin? Kaivaisin ne lukioaikaiset ehkä jo eläkkeelle jääneet jostain vai?

Vierailija
52/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin pidä paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostamalla liiviä vähän sivuun. eipä se kovin kivaa ollut/:

Vierailija
54/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alasti ei koskaan riisuttu vaan ryhti katsottiin pikkarit jalassa, alapäätä ei ole peruskoulun puitteissa koskaan tutkittu. Ehkä ala-asteella oli joku lääkärintarkastus, mutta yläasteella en muista kuulleenikaan moisesta. Ja miksi ihmeessä jotain karvankasvuja tutkittais??? Kyllä hormonit ja kehityksen näkee muutenkin. Kävin lukion aikuislukiossa, alkaa naurattaa ajatuskin jostain pimppikarvatutkimuksista jatko-opiskelun ehtona....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärintodistuksen opiskelun aloittamista varten voi kirjoittaa kuka tahansa lääkäri. Mutta oppilaitoksessa on vielä pakollinen terveystarkastus kaikille opiskelijoille. Ja sen tekee koululääkäri ja kouluterveydenhoitaja.



Jokohan nyt meni perille? (Tai ainahan jää muutama, joka ei tajua, vaikka vääntäisi rautalangasta).

Vierailija
56/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lääkärintodistuksen opiskelun aloittamista varten voi kirjoittaa kuka tahansa lääkäri. Mutta oppilaitoksessa on vielä pakollinen terveystarkastus kaikille opiskelijoille. Ja sen tekee koululääkäri ja kouluterveydenhoitaja.

Jokohan nyt meni perille? (Tai ainahan jää muutama, joka ei tajua, vaikka vääntäisi rautalangasta).

Vierailija
57/59 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhhoijakkaa sinulle itsellesi pitää vääntää rautalangasta...

Vierailija
58/59 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole perusteita potkia koulusta pois, jos kieltäytyy tarkastuksesta.

Vierailija
59/59 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi