Lue keskustelun säännöt.
Te joiden miehelle on tehty siemennesteanalyysi!
13.06.2007 |
Postissa tuli tänään tulokset, nyt pähkäilläänkin mitä tarkoittaa viskositeetti? ja miksei tuohon liikkuvuuden arvosteluun ole merkitty mitään?? siis nuihin A 9% B 47% C 13% D 31% vai mitä siis tarkoittavat... Huomenna kai otettava yhteys lääkärille että mitä tarkemmin ottaen tarkoittaa nuo tulokset. Kiitos!
Kommentit (3)
että näytteentilavuus, siittiöiden lukumäärä ja liikkuvuus normaaleja. Morfologiassa normaali-viallisia siittiöitä sallitun verran.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http: //www. hedelmallisyys. fi/finland/treatment/The_Doctors_Visit/Male_Specialist_Tests/Semen_Analysis. jsp