Lue keskustelun säännöt.
Kotihoidontukihakemus Kelalle..
21.06.2007 |
Kuinka kauan hakemusten käsittelyssä menee aikaa? Jään hoitovapaalle elokuussa ja mietin, että alkaako olla kiire, kun on kesäloma-aika ja porukkaa lomilla Kelassakin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla