Onko ennustajaa/näkijää paikalla?
Olen vm. 76 (jousimies)
Tuntuu että samaa rataa mennään vuodesta vuoteen, kyllästyttää.
Tuleeko meidän asuntotilanne muuttumaan? Jos tulee, niin miten ja milloin?
Entäs talous ja meidän suhde? Näkyykö muutoksia?
olisin tosi kiitollinen avusta!
Kommentit (7)
Vierailija:
Olen vm. 76 (jousimies)
Tuntuu että samaa rataa mennään vuodesta vuoteen, kyllästyttää.
Tuleeko meidän asuntotilanne muuttumaan? Jos tulee, niin miten ja milloin?Entäs talous ja meidän suhde? Näkyykö muutoksia?
olisin tosi kiitollinen avusta!
Yllättävän kauan olet jaksanut suhteessasi, mikä kertoo rakkautesi määrästä kumppaniasi kohtaan. Älä anna asuntoasioiden vaikuttaa suhteeseesi. Asuntotilanne muuttuu kyllä 2-3 vuoden sisään, kunhan talous ja muut asiat ovat kunnossa. Miestäsi mietityttää talousasiat ja jokin muu asia, pienempi juttu johon en saa yhteyttä. Suhteenne näen aika tasapaksuna, jotain jännitystä kaivattaisiin.
Kuitenkin näen, että tämä asuntoasia hiertää mieltäsi paljon ja jos annat, se syö myös suhdetta ja tulevaisuuttanne suhteessa.
haluaa kans tietää.Onko miesystävä se oikea? Kannattako vielä yrittää?
Mille alalle minun kannattaisi pyrkiä?
Saammeko pian haaveilemamme asunnon?
Tuleeko meille vielä kolmas lapsi?? Jos tulee niin kumpaa sukupuolta...
Millaiseen asuntoon muutamme, ehkä piankin?
Entäpä saankoo vakituisen työpaikan, koska?