Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma

Vierailija
16.04.2007 |

Huono iho, suuret huokoset, pienet rinnat, silmälasit, kumara ryhti, pörröiset hiukset... Inhoan ulkonäköäni!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli asenteessa on korjaamista!



Vierailija
2/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaisikohan tehdä jotain? siis ainakin niillle asioille joille jotain on tehtävissä??? läski on ihan vapaaehtoisesti hankittua... punakkuuteenkin löytyy apua.... jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoittain huono iho

ohuet hiukset

alahampaat ristissä

raskausarpia rinnoissa

pieni pömppömaha

leveä lantio

lyhyehköt jalat

väärät sääret



Ja aina kun liikun jossain, saan katseita, miehet flirttailee, tulee juttelemaan tms.

Olimme perheenä kylpylässä joku aika sitten ja todella komea mies tuli sanomaan että olen hänen mielestään niiin kaunis että hänen päänsä räjähtää.



??



Kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
4/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet olevasi ruma, todennäköisesti myös olet sitä. Mutta, rakkaus on kuitenkin sokea, joten meillä kaikilla on mahdollisuutemme löytää rakkautta!

Vierailija
5/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin olet todennut, olet siis todennäköisesti katsonut peiliin. Ja peiliin katsova ihminen välittää itsestään!

Mielestäni on onni, että olemme kaikki erinäköisiä;)

Tsemppiä ja hauskaa kevättä sinulle!

T.pullukka

Vierailija
6/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma kaataa ruma muija sänkyyn, kun kinkku on jo ihan mehuissaan, kun vähän kehaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen ;)

Vierailija
8/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Huono iho, suuret huokoset, pienet rinnat, silmälasit, kumara ryhti, pörröiset hiukset... Inhoan ulkonäköäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolehtia hyvinvoinnistaan. Jos on hyvä olla, ei voi tuntea itseään rumaksi. Ravitsemukseen kannattaa kiinnittää huomiota. Syökää mahdollisimman puhdasta ruokaa, paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Huutiin einekset ja muut lisäainepommit, valkoinen vilja, sokeri ja hiiva. Juokaa paljon vettä ja yrttiteetä. Unesta ei kannata koskaan tinkiä, nukkuminen kaunistaa! Ulkoilkaa aina kun ehditte - käveleminen parantaa myös ryhtiä. Ja tietysti kampaajalla käynti ja omalle ihotyypille sopivien ihonhoitotuotteiden hankkiminen piristää mieltä ja ulkonäköä.



Itse olen kaukana täydellisestä, mutta niin kauan kuin muistan elää näiden oppien mukaan, voin hyvin, tunnen itseni viehättäväksi ja uskon, että se näkyy myös ulospäin. Heti kun elämä on hektisempää enkä ehdi nukkua tarpeeksi ja syön huonosti, peilistä näkyvä naama näyttää nuutuneelta ja epäviehättävältä. Eli huolehtikaa itsestänne naiset, koska sitä ei kukaan muu tee puolestanne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi