Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imettäjät apua?!?

Vierailija
29.04.2007 |

Miten saan maitoa herumaan pumpulle??

Ongelma on siis ettei maitoa enää heru pumpulle millään, tämä nyt ei muuten haittaisi, mutta kun sitä vielä viikko sitten tuli ihan tulvimalla niin aloitin maidon luovutuksen enkä haluaisi lopettaa sitä heti alkuun.

Vauvalle maitoa tulee ihan suihkuamalla mutten siis saa herumisrefleksiä käyntiin enää ilman vauvaa.

Voiko rintoja " huijata" jotenkin? Vinkkejä kaipaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ehkä hiukan. kun katsoin oman vauvan kuvia.. :) siis vastasyntyneen..

Vierailija
2/7 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en koskaan saanut pumpattua mitään, vaikka täysimetinkin puoli vuotta ja lopetin imetyksen lapsen ollessa 16 kk. Lapsen ollessa aivan pieni, saattoi herua silloin, kun vain ajattelin lasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun vielä viikko sitten pumppasin monta desiä kerralla, ja nyt kun olisi joku tarkoituskin sille niin ei heru enää. :(

Vierailija
4/7 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin 12 kk mutta koskaan en herunut pumpulle, jäi ihan turhaksi kapistukseksi meillä.

Vierailija
5/7 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmittää rintoja hiustenkuivaajalla muutaman minuutin ajan ennen pumppausta, sitten pikkuset hierot ja ainakin mulla alkaa maitoa tulla. Muuten ei kyllä sitten millään heru pumpulle minullakaan.

Vierailija
6/7 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä?

Vierailija
7/7 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu kunnolla ja yritä olla ajattelematta mitään, varsinkaan sitä, että jospa sitä maitoa ei tulekaan. Mieti vaikka mitä vauvasi on tehnyt sinä päivänä. Ja pumppailet vaan sitkeesti vaikkei maitoa heti tulisikaan, kyllä se heruminen jossain vaiheessa käynnistyy.