FAMI on tullut takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänään postissa käydessä huomasin karkkitiskillä FAMIA!
Pakko oli ostaa kourallinen :))
Kääre on muutettu ja ulkonäköäkin hieman, mutta maku on entisellään.
Kiitos Fazer! Palautteet eivät olleet turhia.
Kommentit (12)
ja piakoin tulee myös pax-pastillit
Muistuttaa etäisesti Pigallia, mutta paaaaljon parempaa.
Fami palaa markkinoille toiveuusintana
Fazer vastaa kuluttajien toiveisiin tuomalla markkinoille nostalgisen Fami-suklaapatukan.
Alkujaan 60-luvulla lanseerattu suklaasuosikki oli myynnissä kaikkiaan 26 vuotta ja teki lähtemättömän vaikutuksen useaan suklaanystävään: Famia on toivottu takaisin enemmän kuin mitään muuta Fazer-tuotetta. Herkullinen Fami-suklaapatukka on yhdistelmä suussasulavaa pähkinätryffeliä, rapeita riisimuroja ja samettista tummaa suklaata. Fami palaa markkinoille raidallisessa retrokääreessä, jossa se on nähty aikaisemminkin.
Ota Pax, ota Pax, ota Fazerin Paxia kaks¿
Fazerin Paxit palaavat markkinalle kahden kauan odotetun makuvariantin voimin. Rauhan-pastilleiksikin kutsutut Sininen Pax original ja eucalyptuksen makuinen Vihreä Pax juhlistavat Suomen Itsenäisyyden 90¿vuotisjuhlavuotta. Lanseerauksen yhteydessä Fazer lahjoittaa 2 cnt jokaisesta touko-lokakuun aikana myydystä Pax rasiasta Sotiemme Veteraaneille.
Lähen heti kauppaan ku mies tulee töistä!
Yks huurteinen fami onkin hyvää :D
FAMI on siis maailman ihanin suklaa, olisko se oikeesti voinut tulla takaisin vai onko tämä vain palkkani kymmenistä provoista, mitä olen tänne tuottanut?
Fami oli suosikkisuklaani lapsena, aina piti saada aina Famia. Miksiköhän ylipäätään lopetettiin?
Vierailija:
FAMI on siis maailman ihanin suklaa, olisko se oikeesti voinut tulla takaisin vai onko tämä vain palkkani kymmenistä provoista, mitä olen tänne tuottanut?
Nonni! Neljä syöty jo tänään ;)))))..
Muistin Famin ihanan makuisena ja olen kaivannut sitä takaisin, mutta nyt kun ostin yhden, sepä ei maistunut kovin hyvältä. Se oli sameampi ja mauttomampi kuin muistin. Mikä järkytys.
Vielä kun saatais Lola kauppoihin, niin kyllä kelpais