Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2004 syntyneiden äidit (muutkin?)

Vierailija
23.04.2007 |

tänä vuonna siis 3-vuotisneuvolatarkastus, tuleeko rokotus? Kun eikös tossa 2005 jotenkin muuttunut se rokotusohjelma, 2-vuotisneuvolassa ei annettu mitään, tuleeko siis nyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuu vaan siitä, mitä rokotuksia kukakin on jo saanut.



Ensimmäinenrokotus tuli silloin 2004 joulukuussa, eli aloitettiin vanhalla ohjelmalla.

Vierailija
2/8 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MPR ja POLIO 1,5vee neuvolassa meille,



eikö sen MPR:n ja 4-vuotisneuvolan välissä todella tule muita, mikähän rokotus silloin 4-vuotiaana tulee?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuntea värit. Tehdään kuulotesti ja mahdollisesti näkötesti.

Vierailija
4/8 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuotis neuvolassa piirretään oma kuva, ja tehdään ainakin palapeliä, heitellään palloa, luetaan kirjaa yhdessä neuvolanhoitajan kanssa.

Vierailija
5/8 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYNTYNEIDEN

Vierailija
6/8 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luitko 2004 synnyttäneiden äidit vai 2004 syntyneet äidit? :)





No ehkä sitä rokotetta ei sitten tule meillekään, ajattelin vaan kun aika on varattuna mutta unohdin kysyä siitä ja tykkään etukäteen jutella lapselle mitä siellä tapahtuu, ettei tule yllätyspiikkiä sitten :=)



kiitos vastanneille

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/8 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lapsukaiset täyttävät jo 11 vuotta... Näin se aika rientää täällä AV-palstallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi