2004 syntyneiden äidit (muutkin?)
tänä vuonna siis 3-vuotisneuvolatarkastus, tuleeko rokotus? Kun eikös tossa 2005 jotenkin muuttunut se rokotusohjelma, 2-vuotisneuvolassa ei annettu mitään, tuleeko siis nyt?
Kommentit (8)
MPR ja POLIO 1,5vee neuvolassa meille,
eikö sen MPR:n ja 4-vuotisneuvolan välissä todella tule muita, mikähän rokotus silloin 4-vuotiaana tulee?
ap
...tuntea värit. Tehdään kuulotesti ja mahdollisesti näkötesti.
kolme vuotis neuvolassa piirretään oma kuva, ja tehdään ainakin palapeliä, heitellään palloa, luetaan kirjaa yhdessä neuvolanhoitajan kanssa.
luitko 2004 synnyttäneiden äidit vai 2004 syntyneet äidit? :)
No ehkä sitä rokotetta ei sitten tule meillekään, ajattelin vaan kun aika on varattuna mutta unohdin kysyä siitä ja tykkään etukäteen jutella lapselle mitä siellä tapahtuu, ettei tule yllätyspiikkiä sitten :=)
kiitos vastanneille
ap
Nyt lapsukaiset täyttävät jo 11 vuotta... Näin se aika rientää täällä AV-palstallakin.
Se varmaan riippuu vaan siitä, mitä rokotuksia kukakin on jo saanut.
Ensimmäinenrokotus tuli silloin 2004 joulukuussa, eli aloitettiin vanhalla ohjelmalla.