Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sylin ja hellyyden kaipuu kova, mistä kunnollinen ja kiva mies?

Vierailija
29.04.2007 |

Baareista en ala etsimään enkä seurakuntaihminenkään ole. Liikakilojakin on sen verran että itsetunto ei ole huipussaan. Laittamalla tosin minusta saa ihan sievän. Sinkkuäidille mies- ohjelmaan en voi julkisuuden vuoksi ilmoittautua.



Nettideittailu tuntuu vähän oudolta... onkohan se ainoa vaihtoehto?



Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 kanssa vaihdeltu enemmänkin viestejä, joku heistä käynyt näytillä... ihan kamalaa, kerta kaikkiaan! No, minä olenkin kranttu.



Mutta eipä tämmösellä yh-mammalla kovaa kysyntää tunnu ainakaan netissä olevan. Baarissa ei lapset haittaa, kun miehet näkee millanen pakkaus olen... ;) Mutta kukaan ei kiinnosta itseä, etsin vissiin sitä Mr. Täydellisyyttä...

Vierailija
2/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Noin 10 kanssa vaihdeltu enemmänkin viestejä, joku heistä käynyt näytillä... ihan kamalaa, kerta kaikkiaan! No, minä olenkin kranttu.

Mutta eipä tämmösellä yh-mammalla kovaa kysyntää tunnu ainakaan netissä olevan. Baarissa ei lapset haittaa, kun miehet näkee millanen pakkaus olen... ;) Mutta kukaan ei kiinnosta itseä, etsin vissiin sitä Mr. Täydellisyyttä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten osata olla, kun on ollut toistakymmentä vuotta saman miehen kanssa joka on ainoa...



Hävettää riippatissit ja venynyt mahanahka ja selluliitit. Joten intiimin suhteen alku voisi olla kova paikka. Tosin ei tunnu sitä miestäkään löytyvän joten se siitä, ehkä...?



ap

Vierailija
4/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai toiselle kierrokselle joutuneita. Yhtäkään en viittä metriä lähemmäs päästäsi, ei silti ei niistä kukaan selvinpäin ole yrittänytkään.

Vierailija
5/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sinkku, jo vuosia ilman pidempää ihmissuhdetta, ja aivan varma ettei minua varten ole tarkoitettu yhtään miestä. Vaan kuinka ollakkaan, kun sitä vähiten odotin, käveli unelmieni mies elämääni.



Olin ystäväni avecina viettämässä iltaa erään firman bileissä ja sieltä se lasteni isä löytyi. Ihana ja kiltti mies. Yhteistä elämää takana jo 8 vuotta. Ja en todellakaan ajatellut bailuihin lähtiessäni tapaavani elämäni miehen. Rakkautta ensisilmäyksellä ja onneksi molemminpuoleisesti.



Eli älä lannistu, elämäsi mies voi kävellä sinua vastaan vaikka huomenna. Ilmassa olevan sähkön tunnet kyllä.

Vierailija
6/6 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu yleensähän se niin on, että kun sitä miestä etsimällä etsii, niin ei löydy. mutta kun lähtee johonkin eikä miehiä edes ajattele, niin niitä ympärillä pyörii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän