Sanokaa, lähdenkö baareihin, olen viisikymppinen....
Olen siis viisikymppinen naine pikkukaupungista, no, keskikokoisesta.
Istun tässä yksin, fasebookkailin, juttelin puhelimessa rakkaaan pariskunnan kanssa. He ovat mökillä kahdestaan, minä täällä yksin.
Olen luonteeltani muutaman oluen tai viinin otettuani aika vilkas, en pahannäköinen, vähän pullea, en läski. Lapset ovat maailmalla, olin yksinhuoltaja. Olin ope, mutta vakavaan väsymykseen sairastuttuani pääsin (joka minusta on kyllä aika outoa...) sairaseläkkeelle. Teen keikkaa muussa työssä henkeni pitimiksi, minulla on oma asunto, olen silleen ihan ulospäin ok.
Huppelissa olen liian puhelias, silloin tällöin käyn tuolla baareissa.
Pitäiskö laittaa vaan hiuslakkaa ja lähteä, jos vaikka löytäisin mieskaverin? Yksin minä muuten olisin, oisko paha jos lähtisin?
Kommentit (19)
Menoksi vaan. Tulisin seuraksi jos olisit lähiseudulta! N46
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]
Voi voi. Lähtisin seuraksi.
[/quote]
Lähde edes virtuaalisesti... voi kun olisit samasta kaupungista....
Kiitos muuten kannustuksesta, tukkaa tässä laittelen. Enhän ole nolo, tässä kaupungissa niin moni tuntee toisensa, etten lisää vaikutelmaa, että olen joku onneton juoppo?
Mene tansseihin . Varmasti saisit tanssiseuraa ja ystäviä ja mieskin voisi löytyä. Onnea.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:03"]
Menoksi vaan. Tulisin seuraksi jos olisit lähiseudulta! N46
[/quote]
Ottaisin mukaan, jos samassa kaupungissa olisit!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:09"]
Mene tansseihin . Varmasti saisit tanssiseuraa ja ystäviä ja mieskin voisi löytyä. Onnea.
[/quote]
En tykkää paritansseista! Olen aina inhonnut sitä fyysistä kosketusta vieraiden ihmisten kanssa. Voi ei, kai sorrun tuonne baareihin, karaokebaareihin, voi ei!
Jos et osaa hallita juomistasi ni onko viisasta mennä baariin?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:14"]
Jos et osaa hallita juomistasi ni onko viisasta mennä baariin?
[/quote]
No minä olen sellainen, että olen liian puhelias huppelissa, mutta en minä aina jaksa yksinkään olla!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]
Kuopiosta?
[/quote]
En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]
Kuopiosta?
[/quote]
En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?
[/quote] kyllä olisin voinut
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]
Kuopiosta?
[/quote]
En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?
[/quote]
Et sää Turus oo? ;-) Munst saisit seuraa!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]
Voi voi. Lähtisin seuraksi.
[/quote]
Lähde edes virtuaalisesti... voi kun olisit samasta kaupungista....
Kiitos muuten kannustuksesta, tukkaa tässä laittelen. Enhän ole nolo, tässä kaupungissa niin moni tuntee toisensa, etten lisää vaikutelmaa, että olen joku onneton juoppo?
[/quote]
No juomassahan ne muutkin siellä on? Totta kai menet, ei kiva olla yksin eikä kukaan tuu kotoa hakemaan =) Voit tehdä elämässäsi ihan mitä haluat, hauskaa iltaa ja monia muita lisää!!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]
Kuopiosta?
[/quote]
En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?
[/quote]
Et sää Turus oo? ;-) Munst saisit seuraa!
[/quote]
Voi ei, en mie oo Turusta!
Laitoin hiukset, etsin jo puseron, meikkaan kohta, en pese aiempia meikkejä, lisäilen vaan. Niin, olen puhdas, muutamia tunteja sitten kävin suihkussa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]
Voi voi. Lähtisin seuraksi.
[/quote]
Lähde edes virtuaalisesti... voi kun olisit samasta kaupungista....
Kiitos muuten kannustuksesta, tukkaa tässä laittelen. Enhän ole nolo, tässä kaupungissa niin moni tuntee toisensa, etten lisää vaikutelmaa, että olen joku onneton juoppo?
[/quote]
No juomassahan ne muutkin siellä on? Totta kai menet, ei kiva olla yksin eikä kukaan tuu kotoa hakemaan =) Voit tehdä elämässäsi ihan mitä haluat, hauskaa iltaa ja monia muita lisää!!
[/quote]
Olet ihana. Rohkeita naisiahan me ollaan, yksin olen lapset kasvattanut itsenäisiksi nuoriksi naisiksi. Ilman huonoa omaatuntoa taidan lähteä, lähdenkö siis?
Ketään ei kiinnosta, mutta kerron: löysin beesit housut, jotka eivät mahtuneet minulle viitisen vuotta sitten. Laiton mustan paidan, mukava päällä, vagabonfit jalkaan ja chanelia kaulaan!
Juu, olen ripsarinlisäystä vaille valmis!
Tekisi mieli juoda kotona vielä yksi olut, otin tuossa pari lasia punkkua.
En siis ole nolo?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]
Ketään ei kiinnosta, mutta kerron: löysin beesit housut, jotka eivät mahtuneet minulle viitisen vuotta sitten. Laiton mustan paidan, mukava päällä, vagabonfit jalkaan ja chanelia kaulaan!
Juu, olen ripsarinlisäystä vaille valmis!
Tekisi mieli juoda kotona vielä yksi olut, otin tuossa pari lasia punkkua.
En siis ole nolo?
[/quote]
ET ole nolo! Älä ota enää vaan lähde jo meneen! Mä en oikeen tiedä mitkä on vagabondit? mut korkkarit pitää olla =) Mee jo! Ja kerro sit huomenna, millaista oli.
Mene vaan ihmeessä kun siltä tuntuu!