Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa, lähdenkö baareihin, olen viisikymppinen....

Vierailija
26.09.2015 |

Olen siis viisikymppinen naine pikkukaupungista, no, keskikokoisesta.

Istun tässä yksin, fasebookkailin, juttelin puhelimessa rakkaaan pariskunnan kanssa. He ovat mökillä kahdestaan, minä täällä yksin.

Olen luonteeltani muutaman oluen tai viinin otettuani aika vilkas, en pahannäköinen, vähän pullea, en läski. Lapset ovat maailmalla, olin yksinhuoltaja. Olin ope, mutta vakavaan väsymykseen sairastuttuani pääsin (joka minusta on kyllä aika outoa...) sairaseläkkeelle. Teen keikkaa muussa työssä henkeni pitimiksi, minulla on oma asunto, olen silleen ihan ulospäin ok.

Huppelissa olen liian puhelias, silloin tällöin käyn tuolla baareissa. 

Pitäiskö laittaa vaan hiuslakkaa ja lähteä, jos vaikka löytäisin mieskaverin? Yksin minä muuten olisin, oisko paha jos lähtisin?

 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan ihmeessä kun siltä tuntuu!

Vierailija
2/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menoksi vaan. Tulisin seuraksi jos olisit lähiseudulta! N46

Vierailija
4/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Lähtisin seuraksi.

Vierailija
5/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]

Voi voi. Lähtisin seuraksi.

[/quote]

Lähde edes virtuaalisesti... voi kun olisit samasta kaupungista....

Kiitos muuten kannustuksesta, tukkaa tässä laittelen. Enhän ole nolo, tässä kaupungissa niin moni tuntee toisensa, etten lisää vaikutelmaa, että olen joku onneton juoppo?

Vierailija
6/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tansseihin . Varmasti saisit tanssiseuraa ja ystäviä ja mieskin voisi löytyä. Onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:03"]

Menoksi vaan. Tulisin seuraksi jos olisit lähiseudulta! N46

[/quote]

Ottaisin mukaan, jos samassa kaupungissa olisit!

Vierailija
8/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:09"]

Mene tansseihin . Varmasti saisit tanssiseuraa ja ystäviä ja mieskin voisi löytyä. Onnea.

[/quote]

En tykkää paritansseista! Olen aina inhonnut sitä fyysistä kosketusta vieraiden ihmisten kanssa. Voi ei, kai sorrun tuonne baareihin, karaokebaareihin, voi ei!

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa hallita juomistasi ni onko viisasta mennä baariin?

Vierailija
10/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:14"]

Jos et osaa hallita juomistasi ni onko viisasta mennä baariin?

[/quote]

No minä olen sellainen, että olen liian puhelias huppelissa, mutta en minä aina jaksa yksinkään olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiosta?

Vierailija
12/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]

Kuopiosta?

[/quote]

En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]

Kuopiosta?

[/quote]

En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?
[/quote] kyllä olisin voinut

Vierailija
14/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]

Kuopiosta?

[/quote]

En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?

[/quote]

Et sää Turus oo? ;-) Munst saisit seuraa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]

Voi voi. Lähtisin seuraksi.

[/quote]

Lähde edes virtuaalisesti... voi kun olisit samasta kaupungista....

Kiitos muuten kannustuksesta, tukkaa tässä laittelen. Enhän ole nolo, tässä kaupungissa niin moni tuntee toisensa, etten lisää vaikutelmaa, että olen joku onneton juoppo?

[/quote]

No juomassahan ne muutkin siellä on? Totta kai menet, ei kiva olla yksin eikä kukaan tuu kotoa hakemaan =) Voit tehdä elämässäsi ihan mitä haluat, hauskaa iltaa ja monia muita lisää!!

Vierailija
16/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:18"]

Kuopiosta?

[/quote]

En ole, valitettavasti. Olisitko lähtenyt kaveriksi?

[/quote]

Et sää Turus oo? ;-) Munst saisit seuraa! 

[/quote]

Voi ei, en mie oo Turusta!

Laitoin hiukset, etsin jo puseron, meikkaan kohta, en pese aiempia meikkejä, lisäilen vaan. Niin, olen puhdas, muutamia tunteja sitten kävin suihkussa. 

Vierailija
17/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:06"]

Voi voi. Lähtisin seuraksi.

[/quote]

Lähde edes virtuaalisesti... voi kun olisit samasta kaupungista....

Kiitos muuten kannustuksesta, tukkaa tässä laittelen. Enhän ole nolo, tässä kaupungissa niin moni tuntee toisensa, etten lisää vaikutelmaa, että olen joku onneton juoppo?

[/quote]

No juomassahan ne muutkin siellä on? Totta kai menet, ei kiva olla yksin eikä kukaan tuu kotoa hakemaan =) Voit tehdä elämässäsi ihan mitä haluat, hauskaa iltaa ja monia muita lisää!!

[/quote]

Olet ihana. Rohkeita naisiahan me ollaan, yksin olen lapset kasvattanut itsenäisiksi nuoriksi naisiksi. Ilman huonoa omaatuntoa taidan lähteä, lähdenkö siis?

Vierailija
18/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, mutta kerron: löysin beesit housut, jotka eivät mahtuneet minulle viitisen vuotta sitten. Laiton mustan paidan, mukava päällä, vagabonfit jalkaan ja chanelia kaulaan!

Juu, olen ripsarinlisäystä vaille valmis! 

Tekisi mieli juoda kotona vielä yksi olut, otin tuossa pari lasia punkkua. 

En siis ole nolo?

Vierailija
19/19 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:53"]

Ketään ei kiinnosta, mutta kerron: löysin beesit housut, jotka eivät mahtuneet minulle viitisen vuotta sitten. Laiton mustan paidan, mukava päällä, vagabonfit jalkaan ja chanelia kaulaan!

Juu, olen ripsarinlisäystä vaille valmis! 

Tekisi mieli juoda kotona vielä yksi olut, otin tuossa pari lasia punkkua. 

En siis ole nolo?

[/quote]

ET ole nolo! Älä ota enää vaan lähde jo meneen! Mä en oikeen tiedä mitkä on vagabondit? mut korkkarit pitää olla =) Mee jo! Ja kerro sit huomenna, millaista oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi