Kuka näistä naisista on mielestäsi kaunein?
Kuka näistä kollaasin naisista on mielestäsi kaunein tai viehättävin? Saa kertoa perusteluja ja sanoa useammankin, jos ei pysty valitsemaan vain yhtä.
Kommentit (89)
Aika vanhoja kaikki. Ei mitenkään erityisen kauniita. 8 ja 1 ihan nättejä
Eivät kovin kaksisia tätejä ole kukaan, mutta jos joku on pallo valita, valitsen numero 10.
10. Kaikki on minusta kauniita mutta ei sellaisia ihan älyttömän kauniita mun makuun kukaan.
Keitä nuo ovat. Tunnistan nelosen ja kasin.
Kasi on kaunein, nuo muut eivät ole mieleeni ollenkaan.
Ei kovin häävejä yksikään mutta 8:n kanssa voisin lähteä kahville jos jonkun on pakko valita.
M43
Kaikki ihan hyvännäköisiä. Eniten silmää miellytti 7, sitten ehkä 2 ja 10.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:05"]
10. Kaikki on minusta kauniita mutta ei sellaisia ihan älyttömän kauniita mun makuun kukaan.
[/quote]
Ihan tarkoituksella valitsin tähän naisia, jotka eivät yleensä pääse näiden "kaunein näyttelijätär" -listauksien kärkisijoille. ap
8. on kivan nuorekas ja mukavan näköinen. =)
2 tai 5. Tykkään siroista kasvonpiirteistä.
10 0n mielestäni kaunein. Muutama muukin oli kaunis, mutta jotenkin riutuneen näköinen (ehkä päihteet?)