Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esport Brostol vai sats Elixia ?

Vierailija
26.09.2015 |

Ajattekin vaihtaa Elixia Salmisaaren jäsenyyteni Esport Bristoliin.

Hinta nousisi vähän, mutta ainakin. Esportilla on edes jotain tunteja sellaisiin aikoihin että minäkin joskus niille ehtisin.

Sats-Elixian nykyinen tuntitarjonta on ainakin Salmisaaressa aivan surkeaa. Puitteet ovat Salmisaaressa komeat, mutta tunteja ei järjestetä tarpeeksi ja kuntosalin laitteetkin alkavat olla vanhoja ja huonossa kunnossa. Olen aika tympiintynyt tähän nykytilanteeseen. Haluan jotain parempaa ja rahoilleni vastinetta.

Onko kokemuksia Esportista ? Onko hyvät tunnit ? Kuntosali ? Ovatko tilat siistit ? Minkälainen sauna ?Ovatko laitteet laadukkaat ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elixian tuntivalikoima on nykyään luokattoman huono. Syynä on todennäköisesti säästöt, joihin on ajanut alan lisääntynyt kilpailu ja ketjun omat isot investoinnit. Elixioiden salit ovat todella hienoja ja viihtysiä, Esport Bristolin kuntosali on aika ankea ja ahdas verrattuna vaikka Elixia Salmisaareen ja Kamppiin. MUTTA Esportissa on sitten aivan eri tason ryhmäliikuntatarjonta, tunteja joka päivälle ja lähes mihin aikaan päivästä tahansa. Sen takia tekisin valinnan sen perusteella, kummissa tykkää käydä enemmän, ohjatuilla tunneilla vai itsenäisesti salilla. Elixia on 2016 avaamassa uuden keskuksen Citycenteriin, joten heillä alkaa olla noita saleja ihan joka puolella kaupunkia. Se on tietysti plussaa heille. Itse aion siirtyä silti Esportin asiakkaaksi, kun Elixia sopimuskauteni päättyy.

Vierailija
2/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esportissa on ehdottomasti Helsingin parhaimmat ohjaajat, ainakin omasta mielestäni. Tuntivalikoima on laaja ja tunnille mahtuu aina. Ehkä kerran vuodessa tapahtuu niin, etten ole mahtunut. Les Mills -tunnit ovat hyviä. Tilat ovat aivan uudet ja siistit. Plussana Esportista löytyy hotjooga-sali. Suosittelisin ehdottomasti vaihtelun vuoksi Esporttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisuus ja kodikas ilmapiiri vie minut kerta toisensa jälkeen Esportiin. Käyn Espoossa eniten. Laaja valikoima siellä on, aivan huikea. Mies pelaa tennistä ja käy crosstrainingissä. Minä kokeilen fiiliksen mukaan kaikenlaisia jumppia. Himo hotjoogaan on valtava. Tosin nyt olen innostunut myös airjoogasta. Loistavat ovat ohjaajat. Eikä ne lapsetkaan itke jos tarjoan HopLopiin menoa. Silloin tällöin jään työn päätteksi Esport Bristoliin. En vaihtaisi mistään syystä pois.

Vierailija
5/5 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa puhelimeen Sportsetter, sillä saa kokeilla Bristolia 2 viikkoa maksutta. Kävin siellä itse tuon kokeilujakson - tilat ovat siistit, paikka ei ollut liian ruuhkainen ja vehkeet ovat uusia. Miinusta, että vain yksi kyykkyräkki (sellainen jossa varmistusraudat). Ryhmäliikuntaa en kokeillut - harrastan vain spinningiä, ja sitä ei tuolta löytynyt.