Lue keskustelun säännöt.
Viinintuntijat, hoi!
26.09.2015 |
Mikä viini kävisi monelle eri juustolle? Esim sinihome, parmesan, tilsit jne.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 10:35"]
Itse kokeilin jotain uutta piazza viiniä viikonloppuna. Toimi hyvin! ootas, etsin linkin :))
[/quote]
http://lapiazza.fi tässähän tämä! oli vielä kohtuuhintainenkin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vinkki, alkon sivuilla on merkitty juustoille sopivat viinit.
Itse kokeilin jotain uutta piazza viiniä viikonloppuna. Toimi hyvin! ootas, etsin linkin :))