Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko napapiirin sankarit lapsille sopiva?

Vierailija
26.09.2015 |

Voiko napaiirin sankarit katsoa 10-vuotiaan kanssa, vai onko siinä lapsille sopimattomia kohtauksia? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ykkösosan? Kyllä mielestäni voi, kakkosta en ole nähnyt. 

Vierailija
2/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo, siinä on se poron tappaminen

Vierailija
4/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan katsottu.

Tosin, siinä on yksi aika inhottava kohtaus, jossa ne lahtaa poroa. Se voi herkälle olla vähän kova paikka ( jos meinaatte katsoa, voin vinkata missä se tulee...)

Ja onhan siinä juopottelua ja synkkää puhetta. Eli en nyt suoraan Muumilaakson tarinoista siisrtyisi tuohon leffaan.

Meidän 10 v. kyselee, voidaanko mennä katsomaan Napapiirin sankarit 2. Ei aavistustakaan ikärajasta, mutta varmaan se on K12 vähintään, eli saa jäädä odottamaan.

Vierailija
5/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan katsottu paljon leffoja, ja kiroilu, juopottelu, tai pieni väkivaltakaan ei varmasti kauhistuta tätä 10-vuotiasta, joten eiköhän me sitten se vuokrata.

Kiitos kaikille kommenteista! 

Vierailija
6/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K12 eli aikuisen seurassa K9.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:57"]

Ollaan katsottu paljon leffoja, ja kiroilu, juopottelu, tai pieni väkivaltakaan ei varmasti kauhistuta tätä 10-vuotiasta, joten eiköhän me sitten se vuokrata.

Kiitos kaikille kommenteista! 

Pystyt ennakoimaan ton poronlahtauskohdan :)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä