Onko napapiirin sankarit lapsille sopiva?
Voiko napaiirin sankarit katsoa 10-vuotiaan kanssa, vai onko siinä lapsille sopimattomia kohtauksia?
Kommentit (7)
Ei oo, siinä on se poron tappaminen
Kyllä me ollaan katsottu.
Tosin, siinä on yksi aika inhottava kohtaus, jossa ne lahtaa poroa. Se voi herkälle olla vähän kova paikka ( jos meinaatte katsoa, voin vinkata missä se tulee...)
Ja onhan siinä juopottelua ja synkkää puhetta. Eli en nyt suoraan Muumilaakson tarinoista siisrtyisi tuohon leffaan.
Meidän 10 v. kyselee, voidaanko mennä katsomaan Napapiirin sankarit 2. Ei aavistustakaan ikärajasta, mutta varmaan se on K12 vähintään, eli saa jäädä odottamaan.
Ollaan katsottu paljon leffoja, ja kiroilu, juopottelu, tai pieni väkivaltakaan ei varmasti kauhistuta tätä 10-vuotiasta, joten eiköhän me sitten se vuokrata.
Kiitos kaikille kommenteista!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:57"]
Ollaan katsottu paljon leffoja, ja kiroilu, juopottelu, tai pieni väkivaltakaan ei varmasti kauhistuta tätä 10-vuotiasta, joten eiköhän me sitten se vuokrata.
Kiitos kaikille kommenteista!
Pystyt ennakoimaan ton poronlahtauskohdan :)
[/quote]
Sen ykkösosan? Kyllä mielestäni voi, kakkosta en ole nähnyt.