Lue keskustelun säännöt.
Paritaloja rakentaneet hintoja pls!
26.09.2015 |
Hei!
Koska kaikki pitäis saada tietää heti eikä seitsemästoista päivä.. Niin mitähän pakettiparitalon kokonaiskistannuksiksi tulee ilman tonttia? 120-145m/asunto
Kommentit (5)
Rakensin paritalon vuonna 1973. Hinta oli silloin 150 000 markkaa. Paritalon rakentaminen on pahempaa kuin itsemurha.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi kukaan haluaa rakentaa paritalon
Kiitos kommenteista, sitten jos joku vielä tietäis tältä vuosikymmeneltä hintoja niin olis tosi kiva
AP
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:30"]Laske 3000€ neliölle.
[/quote]
Ettei olis "pikkusen" yliampuvaa?
Laske 3000€ neliölle.