Lue keskustelun säännöt.
vahvemman nokittaminen
26.09.2015 |
kun itseä vahvempi ihminen yrittää kiusata, miten olet saanut nokitettua? nokitatko heti siinä tilanteessa vai heitätkö jotain ilkeää myöhemmin jossain välissä? mojova, tunne kun saa jonkun mätäpesäkkeen hiljenemaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla