Lue keskustelun säännöt.
miltä rintojen kuuluu tuntua? kasvain?
18.08.2015 |
varmaan tosi typerä kysymys, mutta kuuluuko rintojen keskellä olla ns. "ydin"? Miltä kasvain tuntuu?
Kommentit (2)
Sisempänä on maitorauhanen ja ulompana läskiä yleisesti ottaen. Jos tuntuu jokin pienempi, kova kökkäre, kyseessä on jokin poikkeama. Minun tapauksessani ihan vaan jokin sidekudosjuttu eikä syöpä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Up