Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miltä rintojen kuuluu tuntua? kasvain?

Vierailija
18.08.2015 |

varmaan tosi typerä kysymys, mutta kuuluuko rintojen keskellä olla ns. "ydin"? Miltä kasvain tuntuu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisempänä on maitorauhanen ja ulompana läskiä yleisesti ottaen. Jos tuntuu jokin pienempi, kova kökkäre, kyseessä on jokin poikkeama. Minun tapauksessani ihan vaan jokin sidekudosjuttu eikä syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan