Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut hirvikolarissa?

Vierailija
23.07.2015 |

Kuinka pahasti kävi? Kauanko meni ennenkuin palasit rattiin? Pelkäätkö nykyään automatkoja hirvialueilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 17-vuotiaana apukuskin paikalla. Auto kärsi pahimmat vahingot. Iso auto pelasti, ettei hirvi tullut syliin. Pelkään, mutta ajanut olen jo 20 vuotta tuon tapahtuman jälkeen.

Vierailija
2/2 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten, ei henkilövahinkoja. Ilta- ja aamuhämärässä jollain harvaanasutulla seudulla ajaessa pelottaa, jos sattuu jotain niin avun saaminen kestäisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi