Lue keskustelun säännöt.
Oletko ollut hirvikolarissa?
23.07.2015 |
Kuinka pahasti kävi? Kauanko meni ennenkuin palasit rattiin? Pelkäätkö nykyään automatkoja hirvialueilla?
Kommentit (2)
Muutama vuosi sitten, ei henkilövahinkoja. Ilta- ja aamuhämärässä jollain harvaanasutulla seudulla ajaessa pelottaa, jos sattuu jotain niin avun saaminen kestäisi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin 17-vuotiaana apukuskin paikalla. Auto kärsi pahimmat vahingot. Iso auto pelasti, ettei hirvi tullut syliin. Pelkään, mutta ajanut olen jo 20 vuotta tuon tapahtuman jälkeen.