Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaistakaa työkaverini ja minun kiista!

Vierailija
05.06.2012 |

Kyseessä on asia josta olemme totaalisen erimieltä:



Vien tänään postiin työn puolesta kirjatun kirjeen. Posti on aivan toisella suunnalla kuin kotini. Kollega väittää että kirje pitää viedä töiden jälkeen, koska teen sen kotimatkalla.

Kotimatkani pitenee 10-15 min tämän keikan seurauksena joten sanoin että lähden toki 15 min aiemmin kuin työaika päättyy. Kollega nipottaa ja väittää itsepintaisesti että kirje viedään työmatkalla, joka ei ole työaikaa.



Tiedän olevani oikeassa. Kertokaa tekin se mulle vielä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kirje on luovutettu.

Vierailija
2/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, siis oikeasti. Työkaverisi taitaa vängätä vänkäämisen halusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kollega ei vie kirjettä?

Vierailija
4/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työkaverisi ei vie sitä kirjettä, kun niin kovasti haluaa, että teet sen omalla ajallasi?

Vierailija
5/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin sen 15 minuuttia aikaisemmin, ja ottaisin vielä kilometrikorvaukset oman auton käytöstä.

Vierailija
6/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sinun kuuluu saada km-korvaus välillä työpaikka-posti-työpaikka. Työajaksi lasketaan myös se aika, mikä kuluisi matkaan takaisin työpaikalle kirjeen viennin jälkeen (ei siis pelkästään meno + asiointi postissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin, että viet kirjeen, palaat takaisin töihin ja lähdet sitten samaan aikaan kuin kollegakin. Plus että tietysti veloitat kilometrikorvaukset. Sitäpaitsi neljän jälkeen on posteissa yleensä niin ruuhkaista, että ihme, jos vartin aiemmin lähdöllä selviät normiaikaan kotiin.

Vierailija
8/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitöitä se ylimeneväaika, joka menee kirjeen viemiseen. Ja kilometrikorvaukset voit hakea. Voit varmaan valita otatko sen 10 min rahana vai aikahyvityksenä. Mutta etukäteen näitä ei voi siis ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on työtehtävä, ota taksi jos et jaksa kävellä. Työantajan tehtävät eivät kuulu vapaa-aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan