Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö kauppa huutiksessa?

Vierailija
14.06.2012 |

Itselläni TODELLA hiljaista, vaikka ihan kaudenmukaista vaatetta myynnissä..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. Yllättävän hyvin olen saanut myytyä nyt kesäkuussa. Oliskohan noin 90 tuotetta tullut jo tässä kuussa myytyä. Vähän erikoiset tuotteet menee kyllä kaupaksi nyt. Shortseja on edelleen myymättä.

Vierailija
2/3 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käy. Yllättävän hyvin olen saanut myytyä nyt kesäkuussa. Oliskohan noin 90 tuotetta tullut jo tässä kuussa myytyä. Vähän erikoiset tuotteet menee kyllä kaupaksi nyt. Shortseja on edelleen myymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain tavaroita ja kirjoja olen saanut nyt kaupaksi, jotka eivät ole menneet aikaisemmin kaupaksi. Samoin on mennyt esim. samettihousuja, mut ei siis shortseja niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme