Lue keskustelun säännöt.
Käykö kauppa huutiksessa?
14.06.2012 |
Itselläni TODELLA hiljaista, vaikka ihan kaudenmukaista vaatetta myynnissä..
Kommentit (3)
Kyllä käy. Yllättävän hyvin olen saanut myytyä nyt kesäkuussa. Oliskohan noin 90 tuotetta tullut jo tässä kuussa myytyä. Vähän erikoiset tuotteet menee kyllä kaupaksi nyt. Shortseja on edelleen myymättä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No jotain tavaroita ja kirjoja olen saanut nyt kaupaksi, jotka eivät ole menneet aikaisemmin kaupaksi. Samoin on mennyt esim. samettihousuja, mut ei siis shortseja niinkään.
Kyllä käy. Yllättävän hyvin olen saanut myytyä nyt kesäkuussa. Oliskohan noin 90 tuotetta tullut jo tässä kuussa myytyä. Vähän erikoiset tuotteet menee kyllä kaupaksi nyt. Shortseja on edelleen myymättä.