Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu 1-vuotiaalle rattaat

Vierailija
23.04.2012 |

Mitkäs olis hyvät rattaat reilu 1-vuotiaalle? Tekis mieli heittää yhdistelmät jo mettään ja hankkia jotkut vähän keveämmät pelit. Ei tarvis mennä edes ihan makuuasentoon, kun nukkuu jo muutenkin "lepoasennossa", jos rattaissa nukkuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä saako selkänojaa miten kallistettua. Niistä olen kuitenkin haaveillut :)

Vierailija
2/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ostimme nuo rattaat reilu vuoden ikäiselle, olen tykännyt noista paljon. nyt odottaa, että kuopus 5kk kasvaa vähän isommaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä ollut akjax traffic sekä tällä hetkellä scooterit

Vierailija
4/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan rakastunut Futuroihin! Kevyet, kätevät ja menee kunnon lepoasentoon. Yhdistelmät pysyvät meillä varastossa, kun noilla on niin ihanan helppoa viipottaa.

Vierailija
5/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia! Terveisin toinen samaa pohtiva :)

Vierailija
6/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla lapsilla ja tykättiin niistä. Ainut miinus on ettei selkänojaa saa alas mutta kyllä niissäkin uni tuli. Rattaisiin muistaakseni on saatavana erikseen kuomu joka on varmaankin kätevä.

Mutta rattaat menevät isommallekin lapselle ja renkaat toimivat monenlaisessa maastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brio Spinit hankimme yksivuotiaalle, tyytyväisiä olemme. Ne saa lähes makuuasentoon ja kääntyvät etupyörät helpottavat menoa ahtaissa kaupunkioloissa, silti isot takarenkaat tekevät rattaista monikäyttöiset (kulkevat leikkipuiston hiekassakin joten kuten).

Vierailija
8/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat nuo akjaxit olleet käytössä? Miksi siirryitte Emmaljungaan? Olivatko ihan halpikset? JOskus kävin Emmaljunga city crosseja kokeilemassa ja työntöaisa oli erittäin jäykkä verrattuna omiin Ora Joveihin eikä Emmaljungat muutenkaan tuntuneet kaiken kehun arvoisilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siirryttiin käyttämään niitä tuon ikäisenä. Kevyet työntää, helpot kasata, ketterät ja soveltuvat maastoon sekä kaupunkiin. Kuomua voi nostaa ylemmäs lapsen kasvaessa ja selkänojan saa kolmeen asentoon.

Vierailija
10/10 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin talvella edellen käytössä yhdistelmärattaat, jossa istuinosa on selkä menosuuntaan. Meillä on myös Brion pony-rattaat, mutta ne ovat näillä keleillä turhan avonaiset ilman kuomua. Tuisku käy ikävästi lapsen naamaan. Yhdistelmien ilmakumipyörät ovat myös pehmeämmät työntää. Ponyt ovat hyvät rattaat ostoksille ja ovatkin meillä auton takakontissa matkarattaiden tilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän