Kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat lapsettomia
Kommentit (110)
Ja kaikki mukavat ihmiset lapsellisia :D
En tiedä yhtäkään moniulotteista ja kiinnostavaa ihmistä jolla olisi lapsia.
Niin muuten onkin! Varsinkin lapsettomat naiset on kiehtovia ja niistä haluaa tietää lisää.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:27"]
Ja kaikki mukavat ihmiset lapsellisia :D
[/quote]
No joo, periaatteessa. Mukava-adjektiivi ei oikein anna mitään. Se on vaan..no, mukava. Tietyllä tavalla mitäänsanomaton, tylsä, tavanomainen.
Niinkuin Oprah. Ei olisi samassa jamassa jos olisi tehtaillut lapsia.
Koulukiusattuja reppanoita. Avaavat itseään kehuvia ketjuja vauvapalstalle ja vastailevat niihin. Joo, olette tosi mielenkiintoisia ja rohkeita, suvaitsevaisia ja suosittuja.
No se on kyllä sit aikamoisen iso prosentti.
Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:49"]
Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!
[/quote]
Millä perusteella vihaan lapsia? :O
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:37"]
Koulukiusattuja reppanoita. Avaavat itseään kehuvia ketjuja vauvapalstalle ja vastailevat niihin. Joo, olette tosi mielenkiintoisia ja rohkeita, suvaitsevaisia ja suosittuja.
[/quote]
Wow! Traumoja?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:49"]
Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!
[/quote]
Millä perusteella vihaan lapsia? :O
Ap
[/quote]
Hmm.. Ehkä olet sitten joku toinen. Täällä kun riittää näitä veloja, jotka vihaavat lapsia ja korostavat omaa erinomaisuuttaan. Vähän turha aihe vaan, ei pahalla!
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:45"]
Täysin eri mieltä.
[/quote]
Tunnet yhden lapsettoman etkä pidä hänestä? :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:49"]
Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!
[/quote]
Millä perusteella vihaan lapsia? :O
Ap
[/quote]
Hmm.. Ehkä olet sitten joku toinen. Täällä kun riittää näitä veloja, jotka vihaavat lapsia ja korostavat omaa erinomaisuuttaan. Vähän turha aihe vaan, ei pahalla!
[/quote]
Ihan hyvä aihe tämä on. Ihailen lapsettomia naisia.
Lapsettomat naiset on monet jotenkin miesmäisiä :D
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]Huomasin juuri.
[/quote]
Myöhemmin huomaat, että osalla heistä olikin lapsia. Kaikki eivät tee siitä numeroa eikä kaikista arvaa sitä päälle.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]Huomasin juuri. [/quote] Myöhemmin huomaat, että osalla heistä olikin lapsia. Kaikki eivät tee siitä numeroa eikä kaikista arvaa sitä päälle.
[/quote]
Ei, kyllä he ovat lapsettomia.
Ja ovat kyllä hyvin naisellisia ulkonäöltään, eivät lainkaan miehekkäitä. Upeita naisia.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]Huomasin juuri. [/quote] Myöhemmin huomaat, että osalla heistä olikin lapsia. Kaikki eivät tee siitä numeroa eikä kaikista arvaa sitä päälle.
[/quote]
Ei, kyllä he ovat lapsettomia.
Ja ovat kyllä hyvin naisellisia ulkonäöltään, eivät lainkaan miehekkäitä. Upeita naisia.
[/quote]
Äsköinen siis ap.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:58"]
Lapsettomat naiset on monet jotenkin miesmäisiä :D
[/quote]
Miten?
Niin ovat. Älykkäitä, rohkeita, raikkaita erilaisia mielipiteitä. Leffoissa ja sarjoissakin lapsettomat miehet ja naiset ovat moniulotteisimpia hahmoja!