Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat lapsettomia

Vierailija
30.11.2014 |

Huomasin juuri.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ovat. Älykkäitä, rohkeita, raikkaita erilaisia mielipiteitä. Leffoissa ja sarjoissakin lapsettomat miehet ja naiset ovat moniulotteisimpia hahmoja!

Vierailija
2/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki mukavat ihmiset lapsellisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtäkään moniulotteista ja kiinnostavaa ihmistä jolla olisi lapsia.

Vierailija
4/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten onkin! Varsinkin lapsettomat naiset on kiehtovia ja niistä haluaa tietää lisää. 

Vierailija
5/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:27"]

Ja kaikki mukavat ihmiset lapsellisia :D

[/quote]

No joo, periaatteessa. Mukava-adjektiivi ei oikein anna mitään. Se on vaan..no, mukava. Tietyllä tavalla mitäänsanomaton, tylsä, tavanomainen. 

Vierailija
6/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin Oprah. Ei olisi samassa jamassa jos olisi tehtaillut lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattuja reppanoita. Avaavat itseään kehuvia ketjuja vauvapalstalle ja vastailevat niihin. Joo, olette tosi mielenkiintoisia ja rohkeita, suvaitsevaisia ja suosittuja.

Vierailija
8/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kyllä sit aikamoisen iso prosentti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin eri mieltä.

Vierailija
10/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:49"]

Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!

[/quote]

Millä perusteella vihaan lapsia? :O

Ap

Vierailija
12/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:37"]

Koulukiusattuja reppanoita. Avaavat itseään kehuvia ketjuja vauvapalstalle ja vastailevat niihin. Joo, olette tosi mielenkiintoisia ja rohkeita, suvaitsevaisia ja suosittuja.

[/quote]

Wow! Traumoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:49"]

Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!

[/quote]

Millä perusteella vihaan lapsia? :O

Ap

[/quote]

Hmm.. Ehkä olet sitten joku toinen. Täällä kun riittää näitä veloja, jotka vihaavat lapsia ja korostavat omaa erinomaisuuttaan. Vähän turha aihe vaan, ei pahalla!

Vierailija
14/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:45"]

Täysin eri mieltä.

[/quote]

Tunnet yhden lapsettoman etkä pidä hänestä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:49"]

Täällä on taas tämä/nämä lapsi-vihaajat vauhdissa. Olette kyllä aika ihailtavia persoonia kieltämättä!

[/quote]

Millä perusteella vihaan lapsia? :O

Ap

[/quote]

Hmm.. Ehkä olet sitten joku toinen. Täällä kun riittää näitä veloja, jotka vihaavat lapsia ja korostavat omaa erinomaisuuttaan. Vähän turha aihe vaan, ei pahalla!

[/quote]

Ihan hyvä aihe tämä on. Ihailen lapsettomia naisia.

Vierailija
16/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat naiset on monet jotenkin miesmäisiä :D 

Vierailija
17/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]Huomasin juuri.
[/quote]
Myöhemmin huomaat, että osalla heistä olikin lapsia. Kaikki eivät tee siitä numeroa eikä kaikista arvaa sitä päälle.

Vierailija
18/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]Huomasin juuri. [/quote] Myöhemmin huomaat, että osalla heistä olikin lapsia. Kaikki eivät tee siitä numeroa eikä kaikista arvaa sitä päälle.

[/quote]

Ei, kyllä he ovat lapsettomia. 

Ja ovat kyllä hyvin naisellisia ulkonäöltään, eivät lainkaan miehekkäitä. Upeita naisia. 

Vierailija
19/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]Huomasin juuri. [/quote] Myöhemmin huomaat, että osalla heistä olikin lapsia. Kaikki eivät tee siitä numeroa eikä kaikista arvaa sitä päälle.

[/quote]

Ei, kyllä he ovat lapsettomia. 

Ja ovat kyllä hyvin naisellisia ulkonäöltään, eivät lainkaan miehekkäitä. Upeita naisia. 

[/quote]

Äsköinen siis ap.

Vierailija
20/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:58"]

Lapsettomat naiset on monet jotenkin miesmäisiä :D 

[/quote]

Miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän