Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat lapsettomia

Vierailija
30.11.2014 |

Huomasin juuri.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa otsikon oikeellisuudesta, mutta sen tiedän, että kaikki lapsettomat eivät ole mielenkiintoisia. Minä en ainakaan ole.

Vierailija
102/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

Hmm... Itsekeskeisenä pidän esim sitä että perutaan tapaamisia "Koska ei just nyt vaan huvitakaan lähteä kahville/elokuviin/ulos". Äitinä sä et enää tee tuollaisia ohareita.

[/quote]

Nyt kirjoitan ensimmäistä kertaa keskustelupalstalle näin:

HUUTONAURUA :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:59"]

Eihän tämä aloitus ole ollenkaan typerä, vaan totta.

Ns. raskausaivot ovat totta, ja naisista tulee äiteinä pelkkiä valituskoneita, suurin osa hukkaa täysin itsensä.

Samoin isät vain vihaavat elämäänsä, suurin osa siis, pettävät minkä jaksavat ja käyvät huorissa. 

Surullista, ja sitä ei saisi edes sanoa.

[/quote]

Mitä ihmettä mä just luin? Missä todellisuudessa sä oikein elät? Laitappa vähän linkkejä tutkimuksiin, niin katotaan mistä nuo väitteet on peräisin. Ja stetson ei siis kelpaa lähteeksi, ok?

Vierailija
104/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mun mielestä sillä onko lapsia vai ei, ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen mielenkiintoinen vai ei. Tunnen tosi vähän lapsettomia ihmisiä ja monista julkisuuden henkilöistä en tiedä oliko heillä lapsia vai ei. Minusta esim. Mika Waltari, Nelson Mandela, Gandhi, John Lennon, Jean Sibelius, Helene Schjerfbeck, Edith Södergran ja Pyhä Birgitta  olivat mielenkiintoisia ihmisiä, kaikista heistä en tiedä oliko heillä lapsia.

Vierailija
105/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

Hmm... Itsekeskeisenä pidän esim sitä että perutaan tapaamisia "Koska ei just nyt vaan huvitakaan lähteä kahville/elokuviin/ulos". Äitinä sä et enää tee tuollaisia ohareita.

[/quote]

Nyt kirjoitan ensimmäistä kertaa keskustelupalstalle näin:

HUUTONAURUA :D:D:D

[/quote]

Kerro vielä mikä sua naurattaa :)

Vierailija
106/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

Kuka mies käyttää sanaa äityli? Kysyn vaan..

[/quote]

Sarkastinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:47"]

Jaa mun mielestä sillä onko lapsia vai ei, ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen mielenkiintoinen vai ei. Tunnen tosi vähän lapsettomia ihmisiä ja monista julkisuuden henkilöistä en tiedä oliko heillä lapsia vai ei. Minusta esim. Mika Waltari, Nelson Mandela, Gandhi, John Lennon, Jean Sibelius, Helene Schjerfbeck, Edith Södergran ja Pyhä Birgitta  olivat mielenkiintoisia ihmisiä, kaikista heistä en tiedä oliko heillä lapsia.

[/quote]

Ainoastaan Schjerfbeck ja Södergran tuosta listasta olivat lapsettomia. Pyhä Birgittakin oli suurperheen äiti, kunnes miehensä kuoleman jälkeen omistautui uskonnolliselle kutsumukselleen.

Vierailija
108/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tää hullujen velojen invaasio vaan pahenee! Miksi te haluatte mollata meitä äitejä? Miksi saatte siitä iloa ja tyydytystä? Mä tunnen paljon kiinnostavia ihmisiä, joilla on lapsia. Harmillista jos te ette tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:55"]

Apua, tää hullujen velojen invaasio vaan pahenee! Miksi te haluatte mollata meitä äitejä? Miksi saatte siitä iloa ja tyydytystä? Mä tunnen paljon kiinnostavia ihmisiä, joilla on lapsia. Harmillista jos te ette tunne.

[/quote]

Niinpä MIKSI? Kannattaa miettiä ihan itsekseen tuota kysymystä. Voin luvata, että teille ei itselle tule sen parempi olo kun mollaatte muita.

Tällä palstalla on ollut myös pajon lapsivihaa viime aikoina. Se on aina pelottavaa kun lapsista puhutaan halveksien ja rumasti...

Vierailija
110/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin töissä yks, joka olisi kyllä halunnut saada lapsia, mutta ei saanut, ja on tylsääkin tylsempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän