Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat lapsettomia

Vierailija
30.11.2014 |

Huomasin juuri.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

Tapaamani lapsettomat naiset ovat olleet ulkoisesti kauniita ja henkisesti vahvoja. He ovat tietyllä tavalla yhteiskunnan hylkiöitä, sillä heitä ei osata asemoida stereotyyppisen jaottelun mukaisesti. Suvaitsevaisuus yhdistää heitä myös ja korkeampi eettinen ajattelu. 

Ap

Hei juuri tuollainen minä olen! Olen myös vela ja nainen :)

[/quote]
[/quote]Niin minäkin tunnistin itseni ja yh olen.

Vierailija
82/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

Tapaamani lapsettomat naiset ovat olleet ulkoisesti kauniita ja henkisesti vahvoja. He ovat tietyllä tavalla yhteiskunnan hylkiöitä, sillä heitä ei osata asemoida stereotyyppisen jaottelun mukaisesti. Suvaitsevaisuus yhdistää heitä myös ja korkeampi eettinen ajattelu. 

Ap

[/quote]

Kerro lisää tästä korkeammasta eettisestä ajattelusta? Mitä se sun mielestä pitää sisällään?

[/quote]

Esim. Keskusteluissa ei yleistetä sukupuolen kautta, vaan ihmisyyden. Vastuu nähdään globaalina vastuuna ja tieteen, teknologian ja taiteen välineet ymmärretään laajasti. Lapsettomuus on nähty valintana, jossa on sitouduttu olemaan rehellisiä itselle. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

Tapaamani lapsettomat naiset ovat olleet ulkoisesti kauniita ja henkisesti vahvoja. He ovat tietyllä tavalla yhteiskunnan hylkiöitä, sillä heitä ei osata asemoida stereotyyppisen jaottelun mukaisesti. Suvaitsevaisuus yhdistää heitä myös ja korkeampi eettinen ajattelu. 

Ap

[/quote]

Olen juuri tuollainen.

Terv, Maija, 8 lapsen ylionnellinen äippä :) ps. rakastan lapsia.

Vierailija
84/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös oikea kaunotar, fiksu ja viisas ja lapseton!!!! Mutta muakaan ei aina ymmärretä, ihmiset kohtelee rumasti, ja suhteutuu muhun kuin olisin jotenkin viallinen kun en halua lapsia :( En halua tehdä tänne maailmaan enempää ihmisiä kärsimään. Itselläni on ollut aika rankka elämä, mutta olen selvinnyt siitä voittajana =)

Vierailija
85/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:53"]

Hyvä! Mä taas tykkään äideistä eniten :) Ovat jotenkin moniulotteisempia ja vähemmän itsekeskeisiä. Ja miehillekin se vasta tekeekin hyvää saada oma lapsi! Tietty tekee vaan hyvää, jos oikeasti ottaa vastuuta siitä lapsestaan...

[/quote]

En ymmärrä väitettä, että äidit olisivat jotenkin vähemmän itsekeskeisiä! Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tai siis äidit keskittyvät itseensä ja juuri omiin lapsiinsa, mikä nyt on itsekeskeisyyttä. Lapset vain ovat heidän itsensä jatkeita. Monet äidit ovat täälläkin kertoneet, kuinka toisten lapset ovat jotenkin vastenmielisiä, mutta omat niin ihania. Minusta tuollainen puhe on todella outoa. Olen itse lapseton, mutta minusta kaikki lapset ovat ihania. 

[/quote]

Hmm... Itsekeskeisenä pidän esim sitä että perutaan tapaamisia "Koska ei just nyt vaan huvitakaan lähteä kahville/elokuviin/ulos". Äitinä sä et enää tee tuollaisia ohareita.

 

[/quote]

Aijaa, minä taas en ole koskaan tehnyt tuollaisia ohareita. Tai ei kai voi sanoa, että ei koskaan, mutta se ei ole tapaistani. Olen jopa maksanut itseni kipeäksi, jotta olisin voinut pitää lupaukseni eräästäkin matkasta. Kadotin jo hankkimani matkaliput. No ostin uudet, jotta en olisi tuottanut pettymystä ystävälleni, joka oli odottanut matkaa innolla. 

Olen sitä mieltä, että empatia ja toisten huomioonottaminen opitaan suureksi osaksi jo lapsena. Tietysti niitä voi myöhemminkin kehittää, siis kuka tahansa oli äiti tai ei. 

Vierailija
86/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

Tapaamani lapsettomat naiset ovat olleet ulkoisesti kauniita ja henkisesti vahvoja. He ovat tietyllä tavalla yhteiskunnan hylkiöitä, sillä heitä ei osata asemoida stereotyyppisen jaottelun mukaisesti. Suvaitsevaisuus yhdistää heitä myös ja korkeampi eettinen ajattelu. 

Ap

Hei juuri tuollainen minä olen! Olen myös vela ja nainen :)

[/quote]

[/quote]

Ainakin ovat kovia kehumaan itseään... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:25"]Minä olen myös oikea kaunotar, fiksu ja viisas ja lapseton!!!! Mutta muakaan ei aina ymmärretä, ihmiset kohtelee rumasti, ja suhteutuu muhun kuin olisin jotenkin viallinen kun en halua lapsia :( En halua tehdä tänne maailmaan enempää ihmisiä kärsimään. Itselläni on ollut aika rankka elämä, mutta olen selvinnyt siitä voittajana =)
[/quote] katkera?

Vierailija
88/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:40"]

Suurin osa menestyneistä ja lahjakkaista ihmisistä on isiä tai äitejä. Typerä avaus. Mieti mitä hyvänsä tunnettua ihmistä, niin hänellä on lapsi tai lapsia.

[/quote]

 

No eipä ehkäisyä ole ollut montaa vuosikymmentä maailmanhistoriassa. 

Vierailija
90/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:11"]

Tapaamani lapsettomat naiset ovat olleet ulkoisesti kauniita ja henkisesti vahvoja. He ovat tietyllä tavalla yhteiskunnan hylkiöitä, sillä heitä ei osata asemoida stereotyyppisen jaottelun mukaisesti. Suvaitsevaisuus yhdistää heitä myös ja korkeampi eettinen ajattelu. 

Ap

Hei juuri tuollainen minä olen! Olen myös vela ja nainen :)

[/quote]

[/quote]

Ainakin ovat kovia kehumaan itseään... :D

[/quote]

Taisipa joku äippä olla tuo vastaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

Monelle miehelle varmaan myös haastavaa ottaa toisen lapsi vastuulleen.

Vierailija
92/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

 

Itse en olisi alkanut seurustelemaan mieheni kanssa jos hänellä olisi ollut lapsia. Eikä hän minun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat on best!!!!!! <3<3<3<3

Vierailija
94/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

Tiesitkö, että synnyttäneillä on tiukempi? Usein jopa neitsytkireä, ei edes yksi sormi mene sisälle.

Niinpä, taisit kiinnostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

Kuka mies käyttää sanaa äityli? Kysyn vaan..

Vierailija
96/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

Kuka mies käyttää sanaa äityli? Kysyn vaan..

[/quote]

Äityli on av:lla yleinen. Samoin kuin emakko, persehedelmä jne.

Vierailija
97/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

Tiesitkö, että synnyttäneillä on tiukempi? Usein jopa neitsytkireä, ei edes yksi sormi mene sisälle.

Niinpä, taisit kiinnostua.

[/quote]

Jep mulla synty yks lapsi suusta. Mieti! Oon tosi tiukka vielä...

Vierailija
98/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 23:30"]

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Äitylit eivät vain kiinnosta yhtään.

t. lapseton mies.

[/quote]

Kuka mies käyttää sanaa äityli? Kysyn vaan..

[/quote]

Äityli on av:lla yleinen. Samoin kuin emakko, persehedelmä jne.

[/quote]

Okei, ehkä jonkun palsta-lassukan teksteissä... Toki lassukalle pitää olla tiukka neitsyt!

Vierailija
99/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa.

Vierailija
100/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Mun on aika jättää tämä "keskustelu". Hyvää yötä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme