Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mielenkiintoiset ihmiset ovat lapsettomia

Vierailija
30.11.2014 |

Huomasin juuri.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]

Huomasin juuri.

[/quote] 

Niin ovat! Ovat ikuisia lapsia koska niistä ei kasva aikuisia. Ovat varmasti nuorten mieleen mutta saman ikäisille myrkkyä 

[/quote]

Millä perusteella lisääntyminen kasvattaa aikuiseksi? :D 

[/quote]

Et tiedä sitä, jos et ole kokenut. Kyllä se vaan kasvattaa, niin kuin kaikki vastuu.

Vierailija
42/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]

Huomasin juuri.

[/quote] 

Niin ovat! Ovat ikuisia lapsia koska niistä ei kasva aikuisia. Ovat varmasti nuorten mieleen mutta saman ikäisille myrkkyä 

[/quote]

Millä perusteella lisääntyminen kasvattaa aikuiseksi? :D 

[/quote] 

Kuuskymppiset miehet eivät arvosta samanikäisiä lapsettomia. Niiltä puuttuu jämäkkyys ja ovat jostain syystä lapsellisia 

[/quote]

:D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:28"]

Myönnän että olin ainakin omasta mielestäni mielenkiintoisempi ennen lapsia. Nykyään elämänpiiri on pakostakin rajatumpi. Mutta tämä on oma elämäni, ja minua ei kiinnosta enää vaikuttaa 'mielenkiintoiselta'. Nykyään osaan kuitenkin nähdä mielenkiintoista siellä, missä nuorempana en sitä huomannut. Ympärilläsi voi siis olla ihmisiä, jotka ovat kiinnostavia tavoilla, joita et huomaa.

[/quote]

Vai niin. No saanko kuitenkin pitää mielipiteeni. Ottaako tosiaan noin koville jos preferoin tietynlaisia ihmisiä? 

Ap

[/quote] Sinullahan se näyttää koville ottavan, preferoi ihan mitä haluat.

Vierailija
44/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]

Huomasin juuri.

[/quote] 

Niin ovat! Ovat ikuisia lapsia koska niistä ei kasva aikuisia. Ovat varmasti nuorten mieleen mutta saman ikäisille myrkkyä 

[/quote]

Millä perusteella lisääntyminen kasvattaa aikuiseksi? :D 

[/quote]

Et tiedä sitä, jos et ole kokenut. Kyllä se vaan kasvattaa, niin kuin kaikki vastuu.

[/quote]

Mielestäsi ihmiset, jotka eivät saa lapsia vaikka haluaisivat, eivät ole aikuisia?

Angela Merkel ei ole aikuinen, Dalai Lama ei ole kypsä aikuinen? Jutta urpilainen on ihan lapsi? 

Vierailija
45/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat mielenkiintoisia.

Enkä tunne ketään 25-v.uraputkivalmiina syntynyttä.

Vierailija
46/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:28"]

Myönnän että olin ainakin omasta mielestäni mielenkiintoisempi ennen lapsia. Nykyään elämänpiiri on pakostakin rajatumpi. Mutta tämä on oma elämäni, ja minua ei kiinnosta enää vaikuttaa 'mielenkiintoiselta'. Nykyään osaan kuitenkin nähdä mielenkiintoista siellä, missä nuorempana en sitä huomannut. Ympärilläsi voi siis olla ihmisiä, jotka ovat kiinnostavia tavoilla, joita et huomaa.

[/quote]

Vai niin. No saanko kuitenkin pitää mielipiteeni. Ottaako tosiaan noin koville jos preferoin tietynlaisia ihmisiä? 

Ap

[/quote] Sinullahan se näyttää koville ottavan, preferoi ihan mitä haluat.

[/quote]

 

Kiitos. Pidän edelleenkin lapsettomia naisia kaikkein kiinnostavimpina. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]

Huomasin juuri.

[/quote] 

Niin ovat! Ovat ikuisia lapsia koska niistä ei kasva aikuisia. Ovat varmasti nuorten mieleen mutta saman ikäisille myrkkyä 

[/quote]

Millä perusteella lisääntyminen kasvattaa aikuiseksi? :D 

[/quote]

Et tiedä sitä, jos et ole kokenut. Kyllä se vaan kasvattaa, niin kuin kaikki vastuu.

[/quote]

Mielestäsi ihmiset, jotka eivät saa lapsia vaikka haluaisivat, eivät ole aikuisia?

Angela Merkel ei ole aikuinen, Dalai Lama ei ole kypsä aikuinen? Jutta urpilainen on ihan lapsi? 

[/quote] 

Ei ehkä päde kaikkiin. Normaali kuolevaisilla kehityksen kulku tuntuu 

Vierailija
48/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:35"]

Lapset ovat mielenkiintoisia.

Enkä tunne ketään 25-v.uraputkivalmiina syntynyttä.

[/quote]

Miksi tuot lapset tähän keskusteluun? Tässä puhutaan lapsettomista ihmisistä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]

Huomasin juuri.

[/quote] 

Niin ovat! Ovat ikuisia lapsia koska niistä ei kasva aikuisia. Ovat varmasti nuorten mieleen mutta saman ikäisille myrkkyä 

[/quote]

Millä perusteella lisääntyminen kasvattaa aikuiseksi? :D 

[/quote]

Et tiedä sitä, jos et ole kokenut. Kyllä se vaan kasvattaa, niin kuin kaikki vastuu.

[/quote]

Mielestäsi ihmiset, jotka eivät saa lapsia vaikka haluaisivat, eivät ole aikuisia?

Angela Merkel ei ole aikuinen, Dalai Lama ei ole kypsä aikuinen? Jutta urpilainen on ihan lapsi? 

[/quote]

Ikävä kyllä he ovat selvästi jääneet lapsen tasolle, ja vaikuttavat vähän katkerilta, kun ei ole lapsia.

Tyypillistä velatoimintaa angela merkelilla, dalai lamalla yms. katkeruutta ja lapsellisuutta, kun ei ole koettu oman lapsen suukkoja.

Vierailija
50/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:13"]

Miksi lapsettomat ja lapselliset pitää asettaa vastakkain tässä asiassa? Meitä on moneen junaan, jokaisella on oma persoonansa oli itse vanhempi tai ei.

[/quote]

Joo vähän provosoiva otsikko. Kertoo ainoastaan aloittajasta itsestä jotain, ei lapsettomista tai lapsellisista. Mitä väliä onko jollain lapsia vai ei?

[/quote]

Elämänvalinnat kertovat ihmisestä paljon. Olen huomannut, että lapsettomat ajattelevat lajemmin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa menestyneistä ja lahjakkaista ihmisistä on isiä tai äitejä. Typerä avaus. Mieti mitä hyvänsä tunnettua ihmistä, niin hänellä on lapsi tai lapsia.

Vierailija
52/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:09"]Tietenkin ilman lapsia ehtii tehdä enemmän mielenkiintoisiakin asioita kuin lasten kanssa, koska lasten hoito vie paljon aikaa. Toisaalta harva asia tuottaa samanlaista syvää biologista tyydytystä (varsinkaan naiselle) kuin juuri lasten hoito, samoin se opettaa sellaisia asioita, joita ei niitä 'kiinnostavia' asioita tekemällä välttämättä ikinä opi, esim. kärsivällisyys, ehdoton rakkaus, usko tulevaisuuteen ja vastuunkanto yhteisön tulevaisuudesta ja turvallisuudesta.
[/quote]

En oikein ymmärrä miksi mun pitäisi oppianoiga asioita jos ei mulla ole lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 21:21"]

Huomasin juuri.

[/quote] 

Niin ovat! Ovat ikuisia lapsia koska niistä ei kasva aikuisia. Ovat varmasti nuorten mieleen mutta saman ikäisille myrkkyä 

[/quote]

Millä perusteella lisääntyminen kasvattaa aikuiseksi? :D 

[/quote]

Et tiedä sitä, jos et ole kokenut. Kyllä se vaan kasvattaa, niin kuin kaikki vastuu.

[/quote]

Mielestäsi ihmiset, jotka eivät saa lapsia vaikka haluaisivat, eivät ole aikuisia?

Angela Merkel ei ole aikuinen, Dalai Lama ei ole kypsä aikuinen? Jutta urpilainen on ihan lapsi? 

[/quote]

Ikävä kyllä he ovat selvästi jääneet lapsen tasolle, ja vaikuttavat vähän katkerilta, kun ei ole lapsia.

Tyypillistä velatoimintaa angela merkelilla, dalai lamalla yms. katkeruutta ja lapsellisuutta, kun ei ole koettu oman lapsen suukkoja.

[/quote]

:D

 

Ap

Vierailija
54/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:09"]Tietenkin ilman lapsia ehtii tehdä enemmän mielenkiintoisiakin asioita kuin lasten kanssa, koska lasten hoito vie paljon aikaa. Toisaalta harva asia tuottaa samanlaista syvää biologista tyydytystä (varsinkaan naiselle) kuin juuri lasten hoito, samoin se opettaa sellaisia asioita, joita ei niitä 'kiinnostavia' asioita tekemällä välttämättä ikinä opi, esim. kärsivällisyys, ehdoton rakkaus, usko tulevaisuuteen ja vastuunkanto yhteisön tulevaisuudesta ja turvallisuudesta.
[/quote]

En oikein ymmärrä miksi mun pitäisi oppianoiga asioita jos ei mulla ole lapsia?
[/quote]

Sori kirjoitusvirheet.. tabletti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:40"]

Suurin osa menestyneistä ja lahjakkaista ihmisistä on isiä tai äitejä. Typerä avaus. Mieti mitä hyvänsä tunnettua ihmistä, niin hänellä on lapsi tai lapsia.

[/quote] Niin, ja KAIKKI lapsettomat ovat tosi mielenkiintoisia :)

Vierailija
56/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:40"]

Suurin osa menestyneistä ja lahjakkaista ihmisistä on isiä tai äitejä. Typerä avaus. Mieti mitä hyvänsä tunnettua ihmistä, niin hänellä on lapsi tai lapsia.

[/quote]

Halusin kertoa, että pidän lapsettomia ihmisiä kaikkein mielenkiintoisimpina. En viitannut menestymiseen tai lahjakkuuteen, mitä niillä sitten tarkoitatkaan. 

Ja ole hyvä äläkä arvostele avaustani typeräksi. En minäkään hauku sinun mielipidettäsi vaikka aggressiivisesti esiinnytkin.

Ap

Vierailija
57/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:44"]

Ja ole hyvä äläkä arvostele avaustani typeräksi. En minäkään hauku sinun mielipidettäsi vaikka aggressiivisesti esiinnytkin.

Ap

[/quote]

Typerähän sinä oletkin, kun et arvosta meitä vanhempia, olemme kuitenkin yhteiskunnassa kaikkien muiden yläpuolella, samoin kuin meidän nico-jeminat, nuo suloiset pullaposket.

Joten totuuden sanominen ei ole haukkumista, voisit opetella sitä arvostusta, esim. vaikka tarjoutumalla lapsiperheeseen tekemään kotityöt, ja muuta pikkukivaa helpottamaan meidän arkea.

Vierailija
58/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:44"]

Ja ole hyvä äläkä arvostele avaustani typeräksi. En minäkään hauku sinun mielipidettäsi vaikka aggressiivisesti esiinnytkin.

Ap

[/quote]

Typerähän sinä oletkin, kun et arvosta meitä vanhempia, olemme kuitenkin yhteiskunnassa kaikkien muiden yläpuolella, samoin kuin meidän nico-jeminat, nuo suloiset pullaposket.

Joten totuuden sanominen ei ole haukkumista, voisit opetella sitä arvostusta, esim. vaikka tarjoutumalla lapsiperheeseen tekemään kotityöt, ja muuta pikkukivaa helpottamaan meidän arkea.

[/quote]

Aika vastenmielinen kommentti eikä edes hauska. Ja kaukana mielenkiintoisesta ihmisestä.

Vierailija
59/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 22:28"]

Myönnän että olin ainakin omasta mielestäni mielenkiintoisempi ennen lapsia. Nykyään elämänpiiri on pakostakin rajatumpi. Mutta tämä on oma elämäni, ja minua ei kiinnosta enää vaikuttaa 'mielenkiintoiselta'. Nykyään osaan kuitenkin nähdä mielenkiintoista siellä, missä nuorempana en sitä huomannut. Ympärilläsi voi siis olla ihmisiä, jotka ovat kiinnostavia tavoilla, joita et huomaa.

[/quote]

Vai niin. No saanko kuitenkin pitää mielipiteeni. Ottaako tosiaan noin koville jos preferoin tietynlaisia ihmisiä? 

Ap

[/quote] Sinullahan se näyttää koville ottavan, preferoi ihan mitä haluat.

[/quote]

 

Kiitos. Pidän edelleenkin lapsettomia naisia kaikkein kiinnostavimpina. 

Ap

[/quote]

Kiviäkin kiinnostaa. Kuten koko tämä ketju, jossa koko ensimmäinen sivu on yhden ja saman väsyneen velan itselleen vastailua ja vänkytystä. Se on aika helppo huomata, kun jokainen viesti on samalla tavalla kirjoitettu.

Vierailija
60/110 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mä taas tykkään äideistä eniten :) Ovat jotenkin moniulotteisempia ja vähemmän itsekeskeisiä. Ja miehillekin se vasta tekeekin hyvää saada oma lapsi! Tietty tekee vaan hyvää, jos oikeasti ottaa vastuuta siitä lapsestaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän