Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eropäätöksen jälkeen, kuinka kauan asuitte yhdessä?

Vierailija
27.09.2011 |

Mä etsin itelleni asuntoa, mut kiire ei ole. Välit on ookoot. Kuinkahan kauan lapsille on hyvä antaa sopeutumisaikaa eroon`? Onko joku pari kk hyvä, vai alkaako lapsia ahdistaa vaan, kun tietävät, että ero tulee mut mitään ei tapahdu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa, et sain asunnon mulle ja lapsille. Oisko siinä menny kuutisen viikkoa.

Vierailija
2/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuutisen viikkoa siis. Ja se oli elämäni vaikeinta aikaa. Olisi pitänyt lähteä heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukseen? Miehen mielestä mun pitäis odottaa ens vuoteen, ettei mee lasten joulu pilalle... Ja joo, minä olen se lähtevä osapuoli.

Vierailija
4/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukseen? Miehen mielestä mun pitäis odottaa ens vuoteen, ettei mee lasten joulu pilalle... Ja joo, minä olen se lähtevä osapuoli.

mies vaati puolta vuotta. Hän itse kuitenkin riensi kaikki illat uuden naisensa kanssa ja jos oli kotona, hän puhui kaikki illat puhelimessa. Ja se teki minun elämäni helvetiksi.

Toki lapsille pitää antaa aikaa. Mutta toisaalta lapset ovat konkreettisia. He eivät osaa ajattella eroa, ennenkuin näkevät sen käytännössä. Vaikea sanoa miten lapset olisivat ottaneet eron, jos olisin ollut puoli vuotta kotona. Elämää kun ei voi ottaa uusiksi.

Vierailija
5/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia. Eroa oltiin harkittu kyllä puoli vuotta, mutta kun se lopullinen päätös tehtiin, niin yhdessä oltiin vain sen verran, että mies pakkasi yhden kassillisen kamaa + kitaransa mukaan.

Vierailija
6/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen lähti lapsien kanssa. 2 lasta oli tosin exän edellisestä suhteesta. Loppu onneksi kivireen vetäminen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko lapsia? ap

Vierailija
8/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin syyskuussa. Sovittiin, että asutaan saman katon alla, kunnes talo saadaan myytyä, välit olivat kuitenkin asialliset eikä kummallakaan ollut uutta. Niin vaan kauniit puheet ystävällisistä väleistä karisivat, ja joulukuussa mies muutti onneksi pois... Itse jäin lasten kanssa vielä, kunnes lopulta päästiin uuteen kotiin.



Kyllä vaan niin kiristi pinnaa, kun molemmat tiesi että yhteen paluu ei tule kysymykseen, kuitenkin koko elämä on ihan "jumissa", talon kaupaksi menemättömyys ahdisti molempia ja se, kun ei ollut mitään tietoa, KOSKA asiat etenisivät. Toiselle oli helppo kiukutella ja purkaa turhautumista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittiin mitä talolle tehdään ja etsin asuntoa. Lopulta muutin vanhempieni luokse odottelemaan uuden kotini valmistumista. Tämä toimi meillä ihan kohtuu hyvin.

Vierailija
10/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla lähdettiin yön selkään. Kotona kävi väkivallan uhka niin suureksi. Emmekä palanneet enää ennenkuin mies muutti pois.



Kun tuota edellistä tekstiä katsoo, en ikinä olisi uskonut, että minulle on käynyt noin, mutta niinpä vaan kävi. Nykyään on jo rauhallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroprosessi käynnisty. Päinvastoin, he toivovat ja uskovat, että ette eroa, koska asutte edeleen yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan