Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikä!!!!!! Ei kai Stefan kyttää ja haaveile Amadaa???

Vierailija
10.09.2011 |

Niin mukava mies kun onkin, niin nyt ei hyvin käy tuossa..=(

Säälittää!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli mun nauraa :D Vaikka olisi kuinka ruotsinkielinen, puhuisi sitten ruotsia. Tyhmä eli yksinkertainen se on. Suu auki toljottaa eteensä kuin vähä-älyinen.

Onhan suurikokoinen ja kömpelö sellainen karikatyyri että piiretyissä sen helposti mieltää yksinkertaiseksi. Asia ei kuitenkaan ole yksinkertainen. Väitän että Stefan on yksi talon älykkäimmistä ihmisistä jo pelkän ikänsäkin puolesta. Sen lisäksi hänellä on selvästi hyvä sydän ja hienot käytöstavat. t: 11cm mies

Millä mittarilla ikä tuo lisää älykkyyttä? Älä nyt vaan kuvittele, että kun nyt olet tyhmä, olet 10 vuoden päästä älykäs ihan itsestään! :D


Vanhemmiten asiat näkee monisyisemmin ja kykenet myös samaistumaan erilaisiin tilanteisiin kotoisasti. Huomaat sen +40 puolella.

Kuulostat tyypilliseltä parikymppiseltä kolmenkympin kynnyksellä.

Yksi pyyntö minulla vielä olisi. Ethän käytä hymyiöitä, kun keskustelet kanssani. Se on ärsyttävää ja loukkaa minua.

Nyt ymmärrät säännöt ja saat jälleen keskustella kanssani. Myös muut voivat ottaa neuvosta vaarin.

T: 11cm mies

Vierailija
2/51 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä on älykkäin ihminen koko talossa.

Nuoriso on aivan hukassa.

Stefanissa näen vielä jotain siitä ikäpolvesta, kun Suomi pärjäsi aikoinaan kouluvertailuissa.



En tunnista näitä nuoria ihan täyspäisiksi. Käytös ja puhe on niin erilaista, erimaailmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suuri yleisö tietää vaan Palefacen, Fintelligensin ja Nygårdin.

Vierailija
4/51 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin pidetty henkilö Porvoossa. En tunne ketään, joka ei hänen kanssaan toimeen tulisi. Eikä todellakaan ole mikään vajaa-älyinen. Todella ikävää kirjoittelua täällä ihmisestä, jota ette edes tunne :(.

Vierailija
5/51 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kekkuloin munasillaan (hyi!) ja huusi Amandaa katsomaan. Siinä meni viimeinenkin kunnioituksen ripe, jos nyt yhtään oli enää jäljelläkään.

Vierailija
6/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän Stefania. Kukapa mies ei pitäisi sylissään Amandan tapaista söpöä tyttöä. Se tietysti hieman voi hämätä, että Amandahan on vielä pikkutyttö.



Stefan elää varmasti onnellisimpia hetkiä pitkään aikaa sylitellessään Amandaa ja halatessaan ja pussatessaan tätä.



Toivottavasti Amanda viihtyy Stefanin sylissä jatkossakin.



Stefan ei muuten saa puhua talossa ruotsia. Talossahan on suomen kielen pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi tuotanto järjesti benin pois häiritsemästä stefanin ja amandan orastavaa suhdetta

Vierailija
8/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli kuin pikkupoika karkkikaupassa. Saako ne nyt herrastella talossa sillä aikaa kun muut ovat tehtäväalueella yötäpäivää? Kohta Stefan saa lohduttaa Amandaa oikein kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi miten suosittu Porvoossa. Just tollanen kännijankkaaja jota ei jaksa kuunnella.

Vierailija
10/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin pidetty henkilö Porvoossa. En tunne ketään, joka ei hänen kanssaan toimeen tulisi. Eikä todellakaan ole mikään vajaa-älyinen. Todella ikävää kirjoittelua täällä ihmisestä, jota ette edes tunne :(.

mutta ihan samanlainen kuin meidänkin kylän vanhat pojat, jotka asuvat äitiensä kanssa. Kyllä silloin on "mies 11 cm" myöskin turha puhua iän tuomasta näkemyksestä, kun se näkemys joillakin todellakin on aika rajoittunut ja elämän vain yhdeltä kantilta nähnyt. Varmasti Stefan on mukava, mutta onhan tuo oikeasti typerää langetan noin jonkun tytön pauloihin. Tuo ei toimisi vaikka Stefan olisi viimeisin mr. Finland, ei vaan onnistu jos käyttäytyy kuin kerjäävä koiranpentu. Yöööök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan on jälkeenjäänyt. Tuotannolta epäsopivaa laittaa tuollaista ihmistä BB:hen. Ei selvästikään ole ihan normaaliälyinen. Puheessa ei mitään johtolankaa, mölisee sanoja sinne tänne. Asuu äitinsä kanssa, joka oli saattamassa studiossa. Huivipäinen harmaa mummo! Minusta tuossa on pedofilian aineksia. Stefan joutuu vielä ulos talosta yrittäessään raiskata Amandan. Toivottavasti tuotanto ehtii väliin. Ja Ama on tyhmä, kun ei tajua, että Stefan tosissaan luulee pääsevänsä hameen alle ihan omalla karismallaan.


Onko Benkkukin pedofiili? Onko Amanda alaikäinen?

Vierailija
12/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi miten suosittu Porvoossa. Just tollanen kännijankkaaja jota ei jaksa kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kekkuloin munasillaan (hyi!) ja huusi Amandaa katsomaan. Siinä meni viimeinenkin kunnioituksen ripe, jos nyt yhtään oli enää jäljelläkään.

Just tota tarkotin. Vanha ukko läskikasa. Amandaa vituttaa toi äijä, mut se tietää herättävänsä keskustelua toimiessaan noin, kuten eilen talkshow:ssa sille kerrottiin. Siispä likka jatkaa sen liehittelyä. Ihan sairasta. Oksettaa. En ymmärrä, mitä puolusteltavaa tossa on. Pedo se on.

Vierailija
14/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kekkuloin munasillaan (hyi!) ja huusi Amandaa katsomaan. Siinä meni viimeinenkin kunnioituksen ripe, jos nyt yhtään oli enää jäljelläkään.

Just tota tarkotin. Vanha ukko läskikasa. Amandaa vituttaa toi äijä, mut se tietää herättävänsä keskustelua toimiessaan noin, kuten eilen talkshow:ssa sille kerrottiin. Siispä likka jatkaa sen liehittelyä. Ihan sairasta. Oksettaa. En ymmärrä, mitä puolusteltavaa tossa on. Pedo se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kekkuloin munasillaan (hyi!) ja huusi Amandaa katsomaan. Siinä meni viimeinenkin kunnioituksen ripe, jos nyt yhtään oli enää jäljelläkään.

Just tota tarkotin. Vanha ukko läskikasa. Amandaa vituttaa toi äijä, mut se tietää herättävänsä keskustelua toimiessaan noin, kuten eilen talkshow:ssa sille kerrottiin. Siispä likka jatkaa sen liehittelyä. Ihan sairasta. Oksettaa. En ymmärrä, mitä puolusteltavaa tossa on. Pedo se on.

Muuten aika samaa mieltä, tulee mieleen se muinainen BB-blondi, joka hengaili sen pullukan vitsimiehen knassa. Mikä Kaki se oli. Ja viime vuoden Maria-blondi (vai oliko se viime vuosi), joka lääppi sitä isotissistä vähän hitaanoloista nuorta miestä. (pahoitteluni ko. miehille kuvauksistani, mutta tasoero parien ulkonäössä ja "pinnallisessa statuksessa" oli huomattava)

Vierailija
16/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut näil on kans ikäero sellainen, että voisi olla isä ja tytär. :(

Vierailija
17/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut näil on kans ikäero sellainen, että voisi olla isä ja tytär. :(

Vierailija
18/51 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nuoriso näkee miltä se touhu näyttää. Nuoriso tekee samaa ja "jännä" heitä ei pidetä mitenkään vajaina vaikka ketkuttavat persettä muiden naamalla tai kameran edessä.



Kun Stefan vanhempana tekee saman niin hän on ällöttävä ja pedofiili. Stefan on koko ryhmän peili. Hän peilaa meiningin. Toivottavasti tajuavat pistää vaatetta päälle ja lopettaa sen mauttoman strippailun.



Minua henkilökohtaisesti kuvotti katsoa sen erään blondin perseen keikuttelua. Todella mautonta ja menee muuten yllättäen samaan kategoriaan, kuin Stefanin munien näyttely.



Stefan on tekee pilaa näistä nuorista ja he eivät näe muuta, kuin pallit. Saman näkee osa katsojista, vain pallit.



Katselkaa Stefanin toimia vähän syvemmin. Tulkitkaa tarkemmin ohjelmaa. Älköös katselko sitä itteään vaan syitä ja seurauksia. Amandasta ei tosiaan tiedä. Hän saattaa olla niitä naisia joille miehen ulkonäkö ei merkitse mitään vaan raha. Kyllähän Stefanin koko saattaa pistää monen neidon jalat tutisemaan, sillä niin on miehekäs mies.



Riippuu ihan naisesta millaisista miehistä pitää. Amanda saattaa olla oikeasti retkussa Stefaniin. Benin hän pitää vierellään vain muiden takia. Ehkei Benistä edes ole kiinnostnut. Pitää huomioida myös muiden vaikutus. Nuorena hän valitsee sen miehen jonka muut hänelle hyväksyisivät silti rakkauden palo Stefania kohtaan on kova. Nyt jännityksellä odotamme mitä tästä seuraa. Hienoa BB:n katseluhetkiä jokaiselle sinne kotikatsomoon.



T: 11cm mies

Vierailija
19/51 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun flirttailee tälle ja antaa ymmärtää että olis kiinnostunut... Kiusauksen muoto tuokin, voi sitten lopuksi nauraa paskaset naurut että luulitkos että oikeesti olen kiinnostunut!!

Vierailija
20/51 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kamala ja ahdistava kännikala. Olisikohan vähän rajoittunut tuo kyky ajatella aikuisen tasolla..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi